Gå til innhold

Gravid med xen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp.. Vi flyttet fra hverandre i August. Var på en fest sammen for et par måneder siden, våkna ved sidna hverandre og nå er jeg gravid.... :(

Hva gjør jeg nå? Jeg mottar overgangsstønad fra nav enda, skulle gå skole til høsten... Jeg tar jo ikke abort pga. nav, og kan utsette skolegangen. Men nav kommer jo ikke til og bli blide pga. dette?

Jeg er nesten 12 uker på vei nå. Jeg og barnefar har vært venner hele tiden, ikke noe tull. Nå begynner vi og lure på om vi skal prøve og finne sammen igjen.. Vi venter jo tross alt enda et barn sammen..

Jeg er skikkelig forvirret nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å finne tilbake til den første forelskelsen! Send flørtemeldinger på mobilen. Gi han lange blikk! Gjør han gal eter deg!

Tenk så hyggelig om dere blir en familie! Ingen bånd er sterkere enn det å ha barn sammen!

Har av og til drømt om å finne tilbake til min ex, men han har ny familie, og er på en annen klode enn meg. Var derfor det ble slutt også.

Lykke til!

Skrevet

Du trenger ikke å opplyse om hvem som er far. Et barn skal ikke brukes til å "redde" et forhold. Du ble gravid, ja, men elsker du denne mannen og ønsker du å leve sammen med ham?

Skrevet

Jeg kondolerer

Skrevet

en ting er at de ikke blir blide.. men de har ikke bevis på at dere har vært sammen siden august så da har de ingen ting å si.. men finner de ut at dere har vært sammen noen som dere ikke har sier du så blir problemet verre...

men veldig rart å prøve på nytt siden du ble gravid.. da hadde jeg også svilt.. men men!!! det er dine føleleser og liv og nav burde være glad for at dere blir en familie igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...