stinky-monkey Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Fikk plutselig lysst på sjokolade igjen, så jeg kjørte innom butikken og kjøpte meg en japp, etter å ha levert ungene i barnehagen :-) Nam, det var godt :-) Har hatt helt avsmak på sjokolade. På søndag hadde vi kake på jobben, og da lot jeg sjokoladenpynten ligge igjen på fatet mitt, det som pleier være favoritten :-) Endelig føler jeg meg litt normal igjen. Venter bare på at kaffelyssten skal komme tilbake :-) (kanskje like greit at jeg har avsmak på det, siden det ikke er bra å drikke for mye av). Når jeg tenker meg om, så begynner faktisk endel av symptomene å avta litt :-) Gleder meg til jeg kan føle meg litt frisk igjen, og til trøttheten forsvinner. Slitsomt å være trøtt 24/7 når man er 3barnsmor! jeg er foresten 9+5 i dag
Gull-i-magen♥ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Sist svangerskap var jeg anti-sjokolade hele svangerskapet omentrent! Hadde absolutt ikke lyst på det, og når jeg tenkte på det, var det sånn blæh! Det ville jeg ikke ha.. ikke en liten bit en gang!! Denne gangen er jeg ikke like "anti-sjokolade".. Kan godt ta meg en bit uten at det gjør noe.. litt pussig:) vanligvis er jeg jo gla i sjokolade..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå