Gå til innhold

Norge redder verden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

- vi kaster mer mat enn noen gang

- vi bruker mer strøm enn noen gang..

Hvem sier at vi ikke bidrar?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Vi er en bortskjemt ungeflokk. Ingen har dårlig råd når de faktisk pusser opp for et halvt nasjonalbudsjett hver og skifter salong etter humør.

Forøvrig vil jeg definitivt ikke gjøre en dritt med strømforbruket mitt, medmindre noen gir meg førtidspensjon så jeg kan bosette meg på hytta langt fra alt og fyre med sjølhogd bjørk. Men jeg kaster ikke mat.

Skrevet

Vi kaster heller ikke mye mat. Hender at noe pålegg går ut på dato, men middagsrester ol blir alltid spist.

Skrevet

De følsomme blir alltid spist, fnis.

Skrevet

hehe. Jepp. har husket uv-dress i dag? Husk solen er sterk i Autralia på denne tiden av året. Eller var det burkina faso?

Skrevet

Jeg har faktor førti og blir likevel brunest av alle. Mulig jeg skulle hatt uv-legger. Men om jeg ikke vil at det skal sendes bekymringsmelding til en eller annen bør jeg gå i burka ei stund, har noen blåmerker på armer, bein og rompe samt masser av riper og sår som sier "mishandling" om man ikke veit bedre. Hjalp veldig lite å gå på ei bokhylle (faans folk som ringer når jeg er bevisstløs i senga) og skrape huden av armen og få en diger blågrønn hevelse. Så heldekkende uvdrakt vil nok skjule både det og kiloene.

Skrevet

jeg er blek men fattet, helt til en dag jeg blir griserosa. Bankers. selv om jeg prøver å beskytte meg stadig vekk.

Skrevet

Bortsett fra fleip og sånn, så er det å kaste mat en uskikk jeg aldri klarer å venne meg til hos andre heller. Eller for den saks skyld kaste andre ting som er brukbare.

Skrevet

Enig. Ser meg litt erg på forbrukersamfunnet.Kaste fordi vi er lei, ikke fordi det er utslitt. Kjøpe nytt er jo også skremmende billig.

Skrevet

Så lenge vi betaler alle avgiftene så blir alt bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...