DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 WIIIIIHIIIIIIII, testet positiv i går etter 1. mnd bruk av CB fertillitetsmonitor:) Kjempe glad og litt nervøs etter ma i nov og sa i feb. Noen andre som har god erfaring med monitoren?
har4barn Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Velkommen, og gratulerer, d&g!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ventet lenge på at flere fra "over30"-tråden skulle dukke opp her inne!!!! Så morsomt!1 Krysser fingrene for deg denne gangen! Jeg er nå nesten 12 uker, og det ser ut som om det går bra. Var på ul i dag og så en liten baby med sterke hjerteslag. Slapper ikke helt av enda, men det hjelper for hver dag! Kos deg framover!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er her inne jeg også!!! :-) Om enn litt skeptisk siden jeg har de dumme dumme blødningene fra tid til annen. Kanskje vi snart må starte en tråd her inne også. Jeg mener, mine innlegg som i dag med Tomatsuppen, er vel ikke akkurat intressant for andre enn de som er gravide og har like plutselige lyster. ;-) Jeg er 9+1 i dag og skal være sååå lettet når jeg er over uke 16. Klarer nesten ikke tenke på noe annet.
LabbogLine Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ble gravid på første forsøk med cb fertilitetsmonitor, genial oppfinnelse:)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 God kveld damer "over 30" og til deg Labbetuzze:) Så gøy å høre at andre også har fått d til med monitoren:) helt enig om at d er en fantastisk oppfinnelse:) Hadde dere prøvd lengefør du gikk til innkjøp av den? Litt sånn usikker på hva jeg skal gjøre med den nå. Selge? Tar nok ut batteriene og beholderden en stund til..... Hva med deg? Så godt at allt står bra til med den lille Snart4, du skal se d blir en aktiv krabat som kommer i des, d er da du har termin ikke sannt? Jeg er vel inne i "tilvenningsfasen" ennå. Ikke sånn helt gått opp for meg om at jeg virkelig er gravid igjen, men løper OFTE på do om å sjekke om d kommer blod...... Huff, d kan ikkke være noe god å gå rund med de småblødningene Snorkefrøken. Jeg hadde også blødninger og brunlig spotting når jeg gikk gravid med Turbo, masse bekymringer frem til jeg kjennte liv. Men da gikk d heldigvis bedre. Krysser fingre om at dette går kjempebra! Men du får tett oppfølging? Jeg har startet med de Berberis fructus comp. 10 dråper 3 ganger daglig. D skal være med på å gjøre blodstrømningen bedre i livmoren og morkaka. Vet ikke om d har noe for seg, men tar d nå siden jeg har kjøpt d:) Jeg har best min første kontroll til uke 8, ønsker å benytte meg av tidlig ul m fostervannsprøve i uke 12. Tenkte i utgangspunktet jeg skulle avvente litt. Men heldigvis, fastlegen min er i sånn pappa-konto-perm og jobber bare 1 dag i uka, så da fyller listene hans fort opp. Så d var bra jeg ringte. Ja, topp med tråd her inne også Men dere er jo snart inne på den skrekkinngytende 2.trim:) og ja, kansje ikke SÅ intressant med tomatsuppedilla-prat inne på bli gravid:) Huff, nå MÅ jeg rydde litt her. Ha en fin kveld damer:)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Gratulerer så mye! Jeg fulgte litt med på innleggene dine på "bli gravid". Det er så herlig å se at vi hopper over til 1.tri en etter en. Artig at det er en del over 30 her inne også;-) Håper virkelig at den sittet, og tusen millioner lykke til!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Hei lykkefrø Så hyggeli at du har fulgt meg på "bli gravid" Ja, venter spent på om d er flere som rekker "januarklubben" er inne på tråden ennå og vil nok være d en stundfremover. Liksom der jeg hører "hjemme" foreløbig:) Men god å vite at d er flere av oss over 30 her inne også Må vel kansje gjøre noe med d:) Gratulere selv med beibi i magen:) Hvor mange uker er du på vei? Er formen fin? Ønsker dere alle en strålende dag! Her er d sol og sommer:) Ut og leke:)
har4barn Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Hei, igjen!! Jeg hører faktisk til i nov-klubben. Det er vel da vi får til barn. Jentene mine er født i nov og desember. Har termin ca 22.nov, men har aldri gått til termin, så jeg regner med at den kommer mellom 10.og 20.november en gang. Jeg går over til 2.trimester i morgen el. fredag. Fortalte det til storesøsknene i går, og de ble overlykkelige. Den eldste gledet seg fælt til å fortelle det på skolen i dag. Du får komme deg raskt etter på 2.tri, da. Det er jo så langt, at der får vi litt tid sammen, tenker jeg:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå