Gå til innhold

Er alenemor men har god kontakt med barnefar,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møter min x annen vær dag så si og vi er gode venner :-) Men er det ok i nav sine øyer? Vi er jo kun venner og roter ikke sammen. Alt er jo helt ferdig men vi finner fortsatt på ting sammen. Mye av det er jo fordi vi har felles venner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint ja! :)

"Værre" med meg.. Jeg møtte xen min på fest, dagen etter våkna vi ved sidna hverandre. Og nå er jeg gravid.... :( Vet ikke hva jeg gjør nå, men en ting er sikkert. Jeg tar ikke abort pga nav.. :)

Skrevet

Så bra :-) Da kan jeg være venn med han av god samvittighet.Huff da. Det hørtes ut som en vanskelig situasjon. Men nav forstår det nok sikkert :-)

Skrevet

er ikke helt sikker på om det er ok i deres øyne, man vet jo aldri hva de tenker.. nav er jo ekstremt opptatt av at man ikke skal lure til seg penger fra de. jeg er alene mor til en liten gutt, hadde litt kontakt med barnefaren en stund. men nå virker det som han driter i alt.. han tar kunn kontak når han kan få fordeler av at han har ett barn, noe jeg synses er så dålig gjort ovefor sønnen at jeg nesten ber han stikke.. men men.. jeg har nå ny kjæreste, og er en del hos han.. og jeg har fått beskjed hos foreldrene mine og venner at jeg kansje burde roe ned litt pga nav. men vi bor ikke i lag og jeg betaler for meg selv og for guttungen når vi er hos han, så jeg synes det er helt sykt at jeg alltid må tenke på hvor lenge jeg er hos han. vi bor ikke på samme plass, så jeg må jo reise til han vær gang jeg vil se han. han har jobb så han har ikke mulighet til å komme til oss så ofte.

vi har funnet ut at vi skal flytte i lag nå siden alt er så vanskeli og vi aldri ser hverandre. selv om det vil si at jeg må leve på 3000 kr i mnd til jeg får meg fast jobb, har kunn fått vikar jobb nå og det er ikke så mye. ett par ganger i uka eller mnd.. huff, er jo vanskelig. så det blir problemer med å få nåkk penger til å flytte osv.. går mange tusen i minus pga dette. men jeg årker ikke avstanden mer.

å i tilegg har jeg nettopp hatt en spontanabort, og måtte gå gjennom det alene siden vi ikke var på samme plass.. det var jo helt forferdelig.

og sønnen min elsker jo kjæresten min, å ser på han som en pappa.. gleder meg veldig til vi får fluttet til han, selv om vi kommer til å slite lenge pga lite penger...

huff, blei litt mye dette.. men var bare så godt å få det ut:)

ikke la nav ødelegge den gode kontakten du har med barnefaren, det er bra for barnet at du å far har god kontakt.. barn elsker når foreldrene kan være i samme rom uten at de kjefter og smeller hele tiden..

er du usikker kan du jo ta deg en prat med noen på nav, da får du hvertfall vite helt sikkert hvordan de ser på det:)

lykke til:)

Skrevet

du kommer til å få os en stund til selv om du flytter sammen med ny kjærste.

Skrevet

Lei situasjon da :-( Jeg er veldig gla for at jeg og min x har den kontakten vi har. Skiltes som gode venner og er det enda. Har til og med tenkt over når vi begge får ny samboer og ingen av oss syns det er noe problem. Vi vet jo at det kommer til og skje :-)

Skrevet

det er jo kjempe fint at dere kan snakke om alt sånnt også:)

høres ut som du klarer deg veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...