LilleLykkeMor Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Tenkte å starte opp igjen sesongen denne uken. Lurte på om der er veldig annerledes når men er gravid? Tok GrøntKort i fjor, og synes det er veldig moro! :-)
2 prinser i huset Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei hei. Jeg spiller golf.. spillt i mange år... Man skal visst være forsiktig med det når man går gravid... Pga vridningene i hofta ved utslaget... Jeg har derfor lagt bort alt utstyret for i år... Gidder heller ikke å måtte justere svingen min etterhvert som magen vokser seg i veien...
Youngster*mamma* Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er bare 3 måneder på vei og holder på med grønt kort, burde jeg slutte, eller heller bare være litt forsiktig å kjenne på min egen kropp når nok er nok??
LilleLykkeMor Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Hei, Jeg tror jeg ville prøvd om jeg var deg, men gitt meg med en gang dersom jeg følte ubehag ved det. Men dette er hva jeg ville gjort, har ikke lest noe om at man bør/ikke bør spille mens man er gravid. Jeg er redd jeg kan få problemer med utslag, så det blir vel mest trening på meg, kanskje jeg endelig kan bli litt bedre på putting og kipping, he, he! Og så er det jo deilig å komme litt ut i frisk luft :-)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg spiller golf, men har ikke spilt undersvangerskapet.. Jeg er 27+5 i dag da.. Så magen er i veien også.. men kan ikke tenke meg at hoftebevegelsene er noe særlig å spille med.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå