Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid enda, men merker at jeg nå føler meg klar for å få barn. Føler at jeg er i rett alder og på rett plass i livet. Har en samboer som virkelig er drømmemannen, vi har det fantastisk sammen. Har vært sammen i snart 2 år, og planlegger allerede hva vi skal gjøre når vi blir pensjonister. Med andre ord bare fryd og gammen på samlivsfronten.

Men mitt store spørsmål er: Hvordan skal jeg få forklart min kjære at jeg nå er klar for barn? Han er 5 år yngre enn meg, og er nok ikke på samme sted som meg på akkurat dette punktet. Og egentlig forstår jeg han godt, for jeg husker selv hvilken innstilling jeg hadde til den saken da jeg var 22 år (som han er nå). Jeg vil gjerne fortelle han hva jeg føler og hva jeg har lyst til, men jeg vil ikke at han skal føle seg presset. Hvis vi skal gjøre dette skal vi gjøre det sammen. Men samtidig er jeg litt redd for at det skal gå for lang tid før han blir klar, jeg vil jo helst sette i gang før jeg runder de magiske 30.

Tar i mot alle tips med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare fortelle at jeg tok en prat i går, og det viser seg at han likevel ER klar. Han sa ja uten å nøle da jeg spurte om vi skulle begynne å tenke på barn. Så nå slutter jeg på pillen, så får vi se hva som skjer. :-)

Skrevet

Oi! Du holdt deg ikke lenge inne på dette forumet :) Gratulerer så mye med å få med deg mannen ;) Og masse lykke til med prøvingen!! :D

Skrevet

Heldiggris sier jeg bare ;) Masse lykke til :) du aner ikke hvor heldig du er :D Hilsen ei som er litt misunnelig ja ;) Jeg har mast i 2 år, og han er 28 og jeg 26.. kanskje jeg må finne en som er yngre? ;)

he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...