Gå til innhold

Ingen mens, ingen symptomer, ingen baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter stadig på mensen, jeg. Testet negativt for en uke siden. Har hatt besøk i langhelgen og har vært optatt med det, så jeg har faktisk ikke tenkt så mye på dette

Lurer på om jeg skal kjøpe ny test i dag. Men jeg tror overhodet ikke at jeg er gravid, har ingen symptomer - tror heller at syklusene har gått helt i stå etter å ha rota seg skikkelig til de siste månedene. Hjelp - overgangsalder?

Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen! Skrev nettopp til deg på en annen tråd - men nå fikk jeg svar på spørsmålet mitt (om hvordan det går med deg), hihi :-)

Det er litt tidlig å komme i overgangsalderen, er det ikke? Når skulle du hatt mensen, da? Jeg har lest mange steder her inne om håpefulle som har testet negativt i lang tid, før testen plutselig slo ut i positiv retning. Jeg krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Tanta skulle vært her for nesten to uker siden, men er ikke sikker på datoen etter som syklusene har vært lange i det siste. Vet ikke når, eller om, jeg hadde EL heller., men vi jobbet da noen dager i det aktuelle tidsrommet..hehe. Nå ønsker jeg meg egentlig mest at dette kan komme i rute så vi kan få satset skikkelig.

Det er vel antakelig for tidlig med overgangsalderen, men jeg får hetta ved tanken - det gjør vel de fleste av oss, vil jeg tro. Men jeg må vel manne meg opp til å ta en test igjen, da! Håper det skjer noe for deg snart!

Skrevet

Hei Tobarnsmamma neste år?

Huff, ja det er så kjedelig å gå å vente på at TR skal dukke opp, man blir så utålmodig..vil jo bare begynne på ny PP med nye forventninger og nytt håp.

Har du testet igjen? Det kan jo hende at kroppen din spiller deg et kjempepuss :-) MEN overgangsalder??? Nei, det tror jeg da ikke :-)

Lykke til!

Skrevet

Venter ikke på mensen jeg da men......

Måtte bare svare...

Prøver og prøver,alltid kommer den jævla mensen!!..

Unskyld språket,men har snart gitt opp::;... Prøvd lenge nå..

Masse kr gått med med forskjellige slags tester..

Har IKM 15 mai. Men merker ingenting..,som valig....:)

Har såå lyst til å merke NOE!!!!!

Snufs.....;(.....

Skrevet

Var til lege noen dager etter IKM og testet negativt. Slo meg til ro med det selv om mensen ikke kom. Syns heller ikke at jeg hadde noen symptomer å snakke om. Men etter nesten 14 dager testet jeg igjen - positivt denne gangen. Nå er jeg i uke 23 :) Så ikke gi helt opp enda - kan jo hende at du produserer det berømte hcg-et sent?

Lykke til - håper virkelig det har klaffet for deg nå :-)))

Skrevet

Vel, testet negativt i går, som ventet. Men begynte heldigvis å blø i dag, og er glad for dét - da har i hvert fall ikke kroppen kortslutta helt ennå.

Så da får vi gå på med ny frisk. Men nå skal jeg bestille time hos akupunktør, og må vel ta meg en tur til legen og. Jeg må få noe hjelp nå, ellers flyr jeg på veggen.

Takk for omtanken, folkens! Lykke til, alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...