Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 ..kor går grensa for når ein er høggravid? Har sett folk har det i nicka sine på div forum, og no har eg begynt å undre meg. Er det når ein har begynt på 3.trimester? Eller når ein er over halvegs?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Høygravid er visst fra når det er 40 dager igjen. Fødeklar er vel fra omtrent den samme dagen (for de som føler seg slitne....hehe)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 tror høygravid er 40 dager igjen og fødeklar når det er to uker til termin:)
MaybeAgain Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Skit i definisjoner og ta det på formen. Sist fødte jeg da jeg var 37 uker - altså var jeg ikke fødeklar pr definisjon. Og jeg følte meg egentlig aldri høygravid heller - lå på alle fire og la skifter i kjelleren noen timer før jeg gikk inn i fødsel ) Nå er jeg 27 uker og føler meg definitivt høygravid allerede.... Magen er svær - synes jeg selv, og jeg føler meg tung i kroppen. At det i dag er 6. mai og 22 grader i skyggen i Oslo lover jo også om en knallvarm sommer (skal ikke klage...), noe som garavterer en svett, hormonell og overopphetet mamma her i gården.... Så, mao; ta det på formen. Sprekkeferdig, høygravid, heffalumpform.... Kall det hva du vil )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå