FørsteForMeg Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har gått på P pillen Zetazette (tror det skrives slik) , er det noen som vet om denne typen p piller bruker lang tid på å gå ut av "systemet" ? Har hørt at noen merker er vanskeligere enn andre, at det tar lengere tid å bli gravid etter endt bruk.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Tror dette er veldig individuelt. Vet om ei som har blitt gravid mens hun gikk på Cerazette
FørsteForMeg Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Såpass.. Men da kan det jo nesten ikke være en av de "tyngere" p pille merkene:)
Kassi 3 gull Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Jeg sluttet på Cerazette for 3 uker siden og legen min sa at de fleste var i normalt gjenge igjen etter 1-2 måneder. Håper du ikke må vente så lenge! Lykke til!
ak81 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Cerazette er like sikkert som noen annen type p-pille. Og hvor lang tid du bruker på å komme tilbake som normalt, er individuelt. Jeg brukte 3 måneder på å bli gravid etter jeg sluttet på de.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hei. Brukte Cerazette i litt over et år. Merket eggløsning selv om jeg gikk på pillene og fulgte syklus videre rett i menstruasjon. Gravid etter 2 PP. Var ellers veldig fornøyd med pillene. Eneste bivirkning var at jeg la på meg et par kilo og at jeg fikk litt uren hud øverst på ryggen. Har ellers aldri vært plaget med noe uren hud noe sted. Lykke til!!
Collette Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Legen min sa at Cerazette går fort ut av kroppen fordi den inneholder en lav dose med hormoner og kun ett hormon. Hvis det tar lang tid, så er det fordi det er noe feil med syklus o.l i utgangspunktet. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg sluttet med Cerazette 12. mars og er nå gravid i første pp. :-)
FørsteForMeg Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk for mange tilbake meldinger:) Er mere lettet nå etter å ha lest dette, prøvde for 10 år siden å bli gravid i 2 år uten at noe skjedde. Er nå klar for å prøve på nytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå