Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan man kjøpe uv drakter til voksne med besyttelsesfaktor 15. Man merker ikke at man har de på og slipper problemet med en passende bikini. Genialt. Eller? Noen som kan tenke seg en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Ellers takk =)

Skrevet

Det hadde vært noe for meg, hadde fått skjult alle skavankene mine da. Problemet er at jeg ønsker å bli litt brun, i motsetning til jentungen på 2.5 år. ;o)

Skrevet

Ernte noe problem. Man blir brun med faktor 15:)

Skrevet

Bare hvis den er skikkelig trang så valkene synes ekstra godt:o))

Spørs om jeg får gå i fred da ja!! Uv-burka blir vel det neste:-p

Skrevet

I Thailand så jeg mange voksne som burde hatt det på seg iallefall. ;)

Kunne godt tenkt meg en t-skjorte å bruke dersom jeg fikk litt mye sol en dag. Eller som jeg kunne ta på meg når sola står høyest. Det er jo så utrolig klamt med vanlig t-skjorte.

Skrevet

Ikke sant. Så kunne du jo tatt med saueskinnsfell til å ligge på. Regulerer varmen. Jeg bruker alltid saueskinnsfell under meg selv i varmen.

Skrevet

Det må da slå an i England??

Ellers er parasoll en fin is:o))

Skrevet

Den kan jeg virkelig tenke meg at slår an.

Kanskje jeg skal anbefale den til naboen her? Luxuxlife-Lisbeth som har solt seg siden kl. 08.00 til morrest.

Skrevet

Hehehe, når snuppa slipper vil jeg også helst slippe ;)

Skrevet

Jammen. De er behagelige å ha på og tørker fort etter bad. Må jo være tingen dette her:)

Skrevet

Det er kjempelett å slenge en parasoll på ryggen når man løper rundt etter 4-åringen på stranden.

Skrevet

Hehe.....jeg er til tider utålmodig, men tålmodig nok til å orke å sitte stille mens jeg smører meg med solkrem. ;o)

Skrevet

Det er nettopp det. Denne drakten er genial og man trenger ikke tenke på smøring når man løper etter 4 åringen.

Skrevet

Omtrent like lett som det er å smøre på seg solkrem!

Skrevet

Åååååh jaaaaaaaaaaaa, det ønsker jeg meg til 30 årsdagen min neste måned!!!! NOT!!

Skrevet

Høres ut som noe midt i blinken for meg. Jeg regner med at den skjuler diverse "problemområder" ;-))))

Skrevet

Om man ikke allerede er solbrent eller har soleksem. Det finnes faktisk mennesker her i norge med melkehvit hud. Overrasket?

Skrevet

Hadde kanskje vært lurt til sommeren, finnes de i str elefant da tror du?? Kommer nemlig til å være noen str større på midten i sommer, men guud hvor lekkert det hadde blitt!

Skrevet

Du og du, jeg er usigelig overrasket. Og dypt rystet.

Du må ikke være så nebbete vet du frøken. Jeg så litt humoren i dèt.

Skrevet

Jeg skjønner godt du er rystet. Jeg er nesten litt rystet selv.

Og til informasjon er jeg fru. ;o)

Skrevet

elsker å gå i kun bikini jeg, så nei takk:-)

Skrevet

Ber omforladelse..

Det er notert bak øret :-)

Skrevet

jeg og trives best avkledd i sola...eller helst i skyggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...