Gå til innhold

nintendo DS,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

følger det med spill når man kjøper det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på pakketilbud o.l.. Men tror ikke det er er vanlig at det gjør det, uten at jeg skal si det for sikkert..

Men moro er det i alle fall..:)

Skrevet

nei, dessverre. Men på finn.no får man ofte kjøpt brukte, med spill. Det gjorde vi, helt supert det.

Skrevet

det var dumt da...

hun skal få det i bursdag gave,da vil jeg ikke kjøpe brukt...

Skrevet

Ikke vanligvis, men vist du er heldig så kan du finne pakker som gjør at du får et spill med.

Et lite tips når det gjelder spill, følg med i Obs sine kundeaviser de kjører gode tilbud av og til, jeg har kommet over nue spill som var nettopp kommet i butikken til kun 179 på obs imens butikken 50 meter lenger borte hadde de til 449.

Skrevet

takk for tipset..

der skal jeg følge med:-)

Skrevet

Hvor finner man det billigste?

Vi ska nemlig kjøpe til sønnen vår nå da han ikke spist godteri på et halvt år og spart alle lørdagspengene sine:-)

Skrevet

fleste steder har jo pakke løsninger da så man kan kjøpe hvor et spill følger med. ellers selges det jo billige spill flere steder så kan lønne seg å kjøpe uten spill og finne et billig å legge med istedefor.

Skrevet

Spill trenger ikke være dyrt om man ikke skal ha det helt nyeste. Vi har kjøpt mange spill til 99kr. og ungene er kjempe fornøyde.

Brio har hatt gameboy spill, pat, noddy og slike billige. Disse spillene er de minste kjempe flinke på. Selv hun på ti har lånt de.

Mens de fleste andre som selger spill har billige av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...