Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde grudd meg lenge, og fant ut at på medarbeidersamtalen vi skulle ha ville det passe bra. Vi prata i en times tid, også spurte hun hvordan jeg så for meg det kommende året. Da fortalte jeg at jeg kom til å gå ut i permisjon, og hun smilte og sa gratulerer:) Så snakka vi litt om permisjon og lønn osv, og hun avslutta det hele med å si at hun skulle holde meg i vikariat hele permisjonen slik at jeg hadde en jobb å komme tilbake til, for det håpa hun virkelig jeg ville.

Nå er jeg så letta!! Var redd for hvordan det ville bli, i og med at jeg jobber i helsevesenet og går på korte kontrakter. Hun var veldig positiv, og ba meg si fra om jeg ønsker forandringer eller trenger avlastning på noen måte. God sjef:)

Nå er det bare familie, venner og kollegaer igjen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, da. Man føler seg mange kg lettere da : )

Gikk på vikariat i helsevesenet selv når jeg ble gravid med 1. mann (han er 2 år nå), grudde meg fælt til å si det til sjefen, og tenkte at de ikke ville ha meg mer etter permisjonen, men hun overrasket og ga meg fast stilling....ble sååååå glad : )

Gjest elissa2
Skrevet

så fint da:)

må si hun høres ut som en god sjef;)

gratulerer masse med gullet i magen;)

Skrevet

Dette er jo rett og slett en liten solskinnhistorie :-)

Skrevet

Så bra temine!!! Godt at det ble en positiv opplevelse og at du slipper å tenke mer på det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...