mai mammaen til to Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Tenk at det er gått hele TO år siden hun ble født. det er helt ufattelig å tenke på .. husker dagen som om det var i går.. og dagen i dag er helt make. nydelig vær ute. knall blå himmel og sol og kjempe varmt.. og her sitter jeg da. 3 dager på overtid og bare venter på å føde.. men håper virkelig at han venter til i morgen iallefall jeg måtte vekke henne i morges da...for hun måtte få gaven før pappaen skulle på jobb. hun var kjempe trøtt men når jeg sa at i dag er det bursdagen din og du skal få pakke da spratt øynene fort opp gitt.. og lykken var stor når hun fikk en kjempe stor pakke i armene.. fikk seg en liten rutsjebane.. hun herjet rundt og var helt vill på rutsjebanen. fikk også en sånn my litle pony som kan snakke. var helt i hundre.. satt på rutsjebanen med ponyen i hånden.. Nå koser hun seg i barnehagen. hadde med seg is og var kjempe stolt.. så hadde de hengt opp flagget og ballonger for henne. og i tillegg viste de kronen hennes.. kjempe søt.. hun var bare helt i hundre hele jenten..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye !!!!!! : ) Sønnen min har akkurat fylt 2 år (30.april). Var kjempe stas med krone i bhg, han ble såååååååå stolt : )
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 gratulerer:) sønnen min var 2 år den 21 april, så jeg kjenner følelsen du sitter med:) helt sykt, hehe!
mai mammaen til to Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 ja det er helt utrolig at hun plutselig er blitt så stor. måtte sitte å se på henne i sted før vi dro til barnehagen. hun løper rundt og herjer og prater i ett.. elsker å leke med dukker, liker å lage mat og dekke på bordet med alle koppene og fatene sine ( på rommet sitt da..).... leke i sandkassen.. huff.. hun er alt for stor.... skulle jo alltid være den lille babyen min...hihi.. men men. nå kommer det jo en baby snart så da kan hun kanksje få lov til å bli stor.. heldigvis så vil hun være babyen min innimellom da. kommer bort og sier eg er babyen din mamma så skal hun ligge i armkroken og kose og jeg skal bære henne som en baby.. er no søt da..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 hehe, ja du sier noe... han min skravler ikke såå mye enda han da, mer enstavede ord her, men han er fin når han leker, hehe, sitter og kjører traktorer og biler, og sier brom brom, vroom, veee,væææ osv hehe.. de er nok ingen baby lengre nei, selv hvor mye vi ønsker det innimellom, hehe,, men hver alder har sin sjarm da, og nå får vi jo snart nye babyer:)
mai mammaen til to Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 ja hver alder har sin sjarm. og jeg må si at det blir bare gøyere og gøyere jo eldre hun blir. for jo mer kan vi finne på sammen med henne. Hun forstår jo bare mer og mer... veldig greit når man kan føre en samtale og hun kan fortelle hva som er galt osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå