Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Leter så etter jenter som er i godt hold, har selvtillit og attitude og som er stolt av kroppen sin. Vil så gjerne være slik! Jeg har hatt alvorlige spiseforstyrrelsa hele livet og nå veier jeg altså 75 kilo fordelt på 162 cm.. Og jeg orker ikke å slanke meg! Jeg er så lei av dette matlivet og vil gjerne være glad i meg selv og kroppen min, kose meg med mat og leve livet mitt. Jeg tåler ikke slanketanker! Vil så gjerne høre oppmuntrende ord fra jenter som veier litt mer enn idealet. Vil høre at det går an å føle seg sexy og i god form og elske kroppen sin selv om det er sommer og alle de "tynne og vellykkede" er ute og viser de tynne kroppene sine..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Jeg veide 74 kg, fordelt på 164 cm, nå i uke 20 er heg 73 kg... Iallefal... hadde laaange perioder med "hate meg selv tanker" For meg var det et sjokk å "miste" kroppen min, da jeg før jeg ble gravid med mørste mann bare veide 55 kg. Har jo med tiden lært meg å leve med det! Føler meg ikke stygg lenger, men skal ikke late som om jeg ikke vet jeg godt kunne kvittet meg med noen kg... Tror det som gjorde det lettere for meg var å finne ut hva som er flaterende og ikke, bytte litt stil fra før jeg ble gravid første gang. innse at kroppen forandret seg, og at det er ok. Har en mann som er kjempe fornøyd med meg, Og det hender fremdeles at menn snur seg litt på gaten... Tenker alltid litt på hva jeg har på meg, dekker magen, unngå valker, og hud som "henger ut" Men, bikini, der er nok grensen min...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er 168 og veier 78 kg. Er kraftig i beinbygningen, så har ikke så mye mage, men desto større lår og rumpe. Jeg kan ikke traske rundt i tights eller hotpants, men so what? Jeg orker ikke å tilbringe livet med å være misfornøyd med meg selv. Jeg er sosial, hyggelig (liker å tro det selv i hvert fall.. he, he..), har mange venner og trives veldig godt med livet generelt. Ja, jeg skulle kanskje ha gått ned 7-8 kg, men det gir jeg blanke i! Jeg er god nok og pen nok som jeg er - og det er ikke noe jeg bare sier, jeg mener det faktisk også! Jeg har for lengst innsett at nøkkelen til et lykkelig liv ikke ligger i antall kilo på vekta. Jeg synes jeg har et kjempefint liv og det akter jeg å leve til det fulle! Om 6 uker er det syden og da skal jeg ha på meg bikini, sole meg og kose meg sammen med mann og barn. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er i godt hold, dvs 75 kg ca. Har stram mage men litt ekstra her og der, store lår blant annet... Det som hjelper meg i bikinisesongen er en ordentlig støttende bikini (ikke bestemortruse asså) samt å ta endel sol slik at jeg har en jevn fin brunfarge sommeren igjennom. Ikke noe er mindre pent enn om man er bleik i tillegg til å være kraftig/tykk. Så prøver jeg å trene litt nå og da, gidder ikke sulte meg, livet er for kort til det. Ønsker å gå ned endel kg, men stresser ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå