Slumdog Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei, jeg er en av de som synes voksing av bikinilinja gjoer så sinnsykt vondt at jeg som regel bare tyr til barbering... Men synes jo resultatet ved voksing er mye bedre + at da slipper man "bumpene" som hvertfall jeg får når jeg barberer. Noen som har gode råd for å gjoere voksinga mer overkommelig? Mottas med takk!!
Mamman til Ovedie Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 La noen andre gjøre det er pri en for at det ikke skal bli utholdelig.. Og gjør det regelmessig.. Da blir hårene tynnere og tynnere og slipper letter og lettere :-) Også viktig å peele området som skal vokses med jevne mellomrom .. Finnes ett produkt fra hudpleieserien Academie Scientifique de Beaute (salonger) som virker reduserende på hårvekst og som brukes mellom voksingene for å lindre og redusere hårveksten :-)
Slumdog Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk! Ja, jeg hadde aldri klart å gjoere det selv uansett altså... Men gjoer det mindre vondt når man har gjort det flere ganger og regelmessig?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg vokser leggene, kan kanskje sammenligne det litt.. hårene er blitt tynnere , færre og litt lysere! Så vil bare annbefale deg å gjøre det oftere! bit tennene sammen..hehe
Slumdog Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 leggene fikser jeg greit nok, selv om det er vondt det og da.. Men bikinilinja er sinnsykt mye verre! Lurer paa om det kanskje hjelper aa ta et par paracet foerst... (eller noen stive drinker hvis man ikke er gravid, hehe...). Ellers er det vel bare aa bite tennene sammen som du sier..
hope<3<3 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 noen som har erfaringmed Veet?Tenkte jeg skulle prøve det
nanomor Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Pøvde veet sin ansikts voks for første gang i dag, kjempefornøyd:o) Glatt og fin etterpå. og strippsa var bare å klippe til. (Tok øyenbrynene og da egnet det seg lite med de ferdige lengdene) Anbefaler dem gjerne jeg hvertfall:o)
*Dora* Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Istede for å ta paracet før en vokser kan en kanskje bruke ibux gel? eller zon: " viss du vet hvor du har vondt hvorfor behandle heeele kroppen" hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå