Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madrid var akkurat så deilig som vi håpet. Sol, varme, god mat, Mango, Zara og annen shopping, tid med minstesnupp, parker med gress mellom tærne, solkrem, solhatt, parasoll til vogna og tid med mannen :-D

Jeg har fått mange flotte svar på innlegget jeg skrev før jeg dro og det blir jeg glad av og smiler når jeg leser. Jeg er glad for at mange av dere sier at dette skjønner dere ingenting av. Det viser at det jeg har opplevd handler om meg (og en eller tre andre...) og ikke er noe som er betegnende for forumet generelt. Allikevel skal jeg innvilge meg den planlagte pausen. Kanskje klarer jeg ikke å skille skitt og kanel og derfor blir mer lei meg enn det som er "rimelig"? Jeg ser at de jeg har opplevd som kjipe, unnlater å svare på innlegget mitt og er helt sikker på at de skjønner hva og hvem jeg mener. Alle dere andre skal derfor ikke lure på om det er dere!

Jeg viser frem mye av mine tanker og refleksjoner her inne og gjør meg naturlig nok av den grunn sårbar. Tror ikke at "dib er for viktig for meg", men det kjennes vondt når det jeg viser ikke er bra nok for enkelte. Det er imidlertid viktigere at så mange sier at jeg allikevel er bra nok! Nå skal jeg nye sola en stund her hjemme også, få avstand til dib og så kommer jeg plutselig tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres deilig ut med en utflukt og litt forandring. Ellers har jeg tydeligvis gått glipp av noe her inne,-Men; hyggelig å se nicket ditt!

Skrevet

Hei du

Jeg gleder meg til du plutselig er tilbake, for det er nok jeg også snart :o)

Her blir det nok flytting og nye tider om et par ukers tid. Gleder meg masse til vi kommer dit.

Så fint at ferien din ble akkurat slik du håpet... Det fortjente du jammen.

Og nå som vi har fått så flott vær her hjemme også, så passer det jo fint å ta dib-pausen akkurat nå :o)

Klem klem klem fra

Skrevet

Så deilig det høres ut med kosetur og shopping :o)

Kom plutseøig tilbake du, vær så snill.

Jeg er her inne i rykk og napp og liker å lese innleggene dine, så det ser jeg frem til. I mellomtiden får du kose deg i den nydelige vårsola vi har her Østafjells!

Stor klæm fra

Skrevet

Velkommen til tilbake,og takk for at du tok sola og varmen med hjem :)

Høres ut som dere har hatt en deilig ferie,og virkelig ladet batteriene.

Og med shopping og tid med hverandre kan det jo ikke bli bedre :))

Håper også at du kommer innom her,og fortsetter å spre av din varme,omsorg og kunnskap.

God klem fra

Skrevet

Velkommen tilbake, men du, ikke fortsett på samme måten som du har sagt at en ikke skal oppføre seg på da.Jeg svarte ikke på innlegget ditt fordi jeg hadde for mye å tenke på.Vil det si at jeg er en av de som sender seg pm?

Tror ikke du har tenkt over hva du sa nå, håper iallefall ikke det.For den der kommentaren såra veldig.

Hilsen

Skrevet

Dumme meg! Det var ikke meningen å "gjøre mer av det samme". Beklager til deg og til andre!

Skrevet

Høres jaffal ut som du har hatt en kjempefantastisk tur! Velkommen tilbake både til gamlelandet og til DiB :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...