Synnøve_Solbakken Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Flotte navn! Liker best Synne og Alvilde, liker minst Nora.
prebs Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Mange vakre navn her! Hedda - flott og tøff jente Nora - flink og intelligent Synne - pen og rolig Alvilde - litt kunstnertype Alma - rolig og moderlig Klara - morsom og snill Tror Synne og Klara er favorittene!
Vipsenmamma Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hedda - tung bumsedeise Nora - gjesp, en Nora til, musebrunt hår Synne - lyst hår, tøff, sterk Alvilde - sjenert, blek, tynn Alma - gammeldags husmor Klara - ku
huldra87 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hedda - musegrått hår, småhissig og med alt for mange meninger om alt og alle. Nora - lyshåret og normalt pen jente. Snill og hyggelig, med sunne intresser. Synne - lys,bleik og kansje litt puslete. Alvilde - brunt hår, og ellers slik som Nora. Alma - tenker egentlig på en snill og koselig eldre dame, med forkle og permanent, men det er jo bare koselig det! ;-) Da hun var ung var hun nok ei livlig jente med masse pågangsmot og bein i nesa! Klara - eldre dame, snill og god, egne meninger og bein i nesa. Hun har kustus på gubben! ;-) Mine favoritter her er Alvilde (nydelig!!), Nora og Alma. Flotte navn :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 En del fine navn. Liker Synne, Hedda og Alma best. Nora er fint, Alvilde er ok og Klara fælt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Hedda og Nora forbinder jeg først og fremst med Ibsen. Hedda Gabler og Nora i et dukkehjem. Nora er samtidig veldig, veldig, veldig mye brukt for tida. Så jeg synes kanskje at det er et litt kjedelig valg. Hedda er litt tøffere. Synne - et nydelig navn. Synne er et navn som passer både på småjenter med musefletter og på karrierekvinner med bein i nesa. Min favoritt. Alvilde - også en av mine favoritter. Ser for meg ei jente som er flink på skolen, tør å stå for sine meninger. Kanskje litt kunstnerisk. Alma - vet at det har blitt mer vanlig nå, men ser for meg en gammel dame i gyngestol. Klara - tenker som flere andre her på Klara Ku. Ikke et navn jeg ville valgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå