Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jenta på 2,5 år har gått i bhgen jeg har jobba i,men det er en annen skolekrets,sa derfor opp plassen hennes for jeg skal være hjemme..Søkte plass til henne i nærheten her,men fikk ikke plass der,men har idag fått tilbud om plass i en annen bhg,5 minutter med bil herfra,men det blir på "feil" side av toglinjen,men regner allikevel med at det er unger der som skal gå i samme klasse når den tiden kommer..Bhg er ikke ferdig bygd enda så den er jo helt ny og det er jo positivt..Eneste er at det er litt langt å gå når jeg skal ha med meg lillesøstra på 1 år + 1 ettåring til jeg skal være dagmamma for..Men uansett bedre enn at hun skal være hjemme å kjede seg el at vi må kjøre 15 minutter for å komme i den bhg hun går i nå... Hadde dere tatt plassen? Og går det ann å søke overflytting sånn som til neste år?
LivetErEnLek Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Den plassen hadde jeg gladlig tatt imot :-) Hvis det viser seg å være flere der som skal begynne på skolen sammen med henne og dere blir fornøyde, hadde jeg beholdt plassen, hvis ikke så er det jo bare å søke overflytting. 5 minutter med bil er jo ikke langt da...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 uansett; førsteklasse går kjempebra om det så skulle vre at de ikke kejnenr noen. Det kommer av seg selv, uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå