Trollemor og snuppa! Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har tenkt veldig på om min jente på snaue tre år skulle fått en, men er litt redd for at den ikke skal bli brukt... Er sparkesykkel poppis hjemme hos dere? For de som har det da... )
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Vi bor på et felt med mange barn. Alle i alderen 3-8 år har sparkesykkel, og de brukes utrolig mye. 3-åringene her bruker sparkesykkelene mye mer enn trehjuls-syklene sine. De sparkesyklene for små er så fine og, litt brede og stabile. Det hadde jeg kjøpt;)
Gjest Morn du Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Min eldste som er 7 år, fikk sparkesykkel til bursdagen forrige lørdag, og synes det er poppis. Yngste jenta kan kanskje få en til sin 5 årsdag som er i sommer. Synes kanskje 3 år er litt i yngste laget, de skal jo holde balansen og se seg for osv. Men det er jo forskjellig fra unge til unge hva de mestrer. .
Trollemor og snuppa! Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tenkte på de med dobble bakhjul... ) De med to hjul er hun nok litt for liten til, ja..
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 3,5 åringen vår fikk sparkesykkel til jul, ett slikt med to hjul bak, og hun bruker det en god del.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 de sparkesyklene som treåringene har her, virker veldig stødige. Den vi kjøpte til sofia, sånn i sølv som var i alle butikker for noen år siden, er bare noe ræl - ustabil de luxe. Men de små til treåringene har bredt ståbrett, noen av de har også to hjul bak. De holder balansen veldig godt på de. Hvor de er kjøpt, vet jeg ikke, men det er mange som har sånne.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 4 åringen vår fikk det til bursdagen, men den har han brukt minimalt. Det er en sånn med to hjul bak. Men det er ikke noen andre som leker med det rett rundt her da, så det er kanskje derfor. Når vi går tur med han, vil han heller ha sykkelen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå