Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Gravitesten fra CB har en knapt synlig skyggestrek, men den dukket opp med en gang. Ble i grunn svakere etterhvert, men ser den såvidt. Noen andre som har opplevd dette? Baby står egentlig ikke på planen nå. Har ikke fått tilbake TR etter fødsel, men noe er i gjære i kroppen. Tok en EL-test for to dager siden som ga svakest teststrek. Tok så en gravitest fra billige tester som fikk en svaaakt farget strek. (så den på en armlengdes avstand) Måtte jo såklart svi av en CB på kveldsurin. Denne fikk ingen skyggestrek..... Er kvalm som bare fy, men er vel fordi jeg stresser meg opp!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Har nok ingen erfaring med dette, men det står på pakkene hvis det er en liten strek som syntes samme om det er svak strek eller sterk strek så er du gravid, men jeg hadde ventet et par dager og tatt en ny test med morgen urin da det er mest hcg hormon. Lykke til=)=)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk! "En strek er en strek..." Ser ingen farge på skyggestreken, men blått-grått er veldig likt da. Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Nye tester er bestilt nå! Har vært tålmodig i 2 dager nå, så hadde liksom håpet på en avklaring. Etter å ha tenkt noen dager så blir det nok blanda følelser uansett resultat
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 ja, det er jo ikke alltid det passer med å bli gravid, men det er som regel da det skjer vettu=) men du må nok bare vente litt for å se... du kan jo ta en blod prøve hos legen da, der ser man det med en gang tror jeg! håper du blir fornøyd likevel da....
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Koser meg stort med junior, OG vi skal ha flere barn. Men hadde ikke tenkt dem så tett som 16-17mnd. 2-3 år er tanken
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 jeg skjønner.... Men det er helt sikkert en grunn til det som du vil finne ut av etterhvert.... Men innimellom kommer ting som vi ikke skjønner hvorfor, men det er helt sikkert en mening med det... Noen blir lettere gravid enn andre også, mens andre må slite i mange mange år så sånn sett er du ganske heldig=)=)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Ja, er i så fall heldig. Hadde ingen enkel vei for å få laget junior, ettersom kroppen ikke fungerte etter pilleslutt. Hang her inne på BG ei stund, veldig kjekt i ventetida Lykke til med prøving
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Ja, føler det at når jeg er her inne så slapper jeg mere av for her er det mange med samme "problem" eller hvert borti det osv det hjelper meg masse til å roe litt ned og sånt. Jeg skal aldri begynne på p pilla igenn pga uregelmessig mens etter pille slutt... men men sånn er det.... tusen takk=) Lyke til du også=)=) kose deg masse med junior da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå