Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Får vi ikke et hint en gang? Hva liker han da? Hva med treningsklær, joggesko, skritteller. Grill, grillbok, grillspyd.... Klær, musikk, parfyme, skjorte.....
Mammarama=) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Aromamasasje Weekend tur for dere to=) sportsutstyr
katlinka Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hva liker han da? Turutstyr Tekniske dingsebomser (til musikk, pc, tv, dataspill) Klær Krem, parfyme, skrubb etc. "Far på Ferde" (bok av Klaus Sonstad, han sauebonden fra radioen du veit) Film CD Musikk-dvd Poker-koffert
najs Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg pleier alltid å kjøpe en stor goodiebag med klær, bok, dataspill, hudpleieprodukter (som han nekter å bruke, men putter alltid i noe for men alikevel), fine boksershorts, sokker, og ev hvis det er noe jeg vet han vil ha eller trenger. ' Enten går vi ut å spiser eller så har vi en kosemiddag hjemme hvis vi ikke har barnevakt. Ellers er reiser veldig bra:-)
Arb.ledig husmor Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Har han noen hobby? Da min kjære ble 30 fikk han en t-skjorte og et gavekort fra Harley.. For det er noe han liker, og elsker å drive på med... Ellers fikk han gavekort på biltema, for da kunne han kjøpe deler til sykkelen som han trengte, istedenfor å bruke av felleskontoen...
Nemofish Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Barnesete til sykkelen/sykkelvogn, så han kan ta med de små ut på sykkeltur! ) Da koser pappa og vesla her i huset seg veldig! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå