Bibi m/2 nå (",) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Hehe, godt d da ED-DA ok...tenkte neste mnd er han 1 år, da kan jeg prøve og amme det lille jeg har, og begynne rett på kumelk uten beskymringer da Han har jo blitt tilvennet dette (bla.yougurt, ost og biola).....så da er det vel ik problem ??
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Men ga dere rett fra kjøleskapet el varmer dere den ? )i begynnelsen)?
☆Monkey Business☆ Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Ga datteren min litt forrige uke, hun blir 1 år på fredag. Varmet ikke opp. Hun likte det kjempegodt
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 11 måneder ville ikke ha mer mme... Rett fra kjøleskap fikk hun det..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg gav mme og blandet inne kumelk gradvis over flere dager/uker. I begynnelsen varmet jeg opp kumelken, men gutten min likte det ikke noe særlig. Han vil ha det iskaldt og på egen kopp:)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2008 Okey, skal egentlig bli bra og slutte med ammingen og ha et annet alternativ....har så lite melk + han biiiiiter!!! Lite interessert og...så blir kjekt, men kommer nok til og savne det litt alikevell hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå