Gå til innhold

Hvilke symtomer fikk da da du gikk gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket du at du var gravid?

Var du langt på vei da du fant det ut?

Spennende og se om det er store forskjeller her=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 1: Stikninger nederst i magen og festeblødning ved IKM-tider (ca. 3-4 uker).

Nr. 2: Veldig ømme bryst fra et par dager etter eggløsningen, stikninger nederst i magen fulgte ikke så lenge etter (rimelig sikker på resultatet av gr.testen når jeg var ca. 4-5 uker på vei :o)).

Skrevet

Fikk plutselig masse halsbrann og ble så sliten av å gå itrapper.

Drastisk endring i formen.

Så etter 1 uke eller noe fant jeg ut at jeg var gravid.

Gikk med halsbrann i 9MND!!!!Urk!

Skrevet

Var 3-4 uker på vei da jeg fant det ut!

Skrevet

Nr 1 merka jeg vel ikke noe før etter jeg hadde tatt graviditetstest, da vi planla dette og tok test på mensdag. Fikk deretter ømme pupper og kvalme

Nr 2 merka jeg av skikkelig ømme pupper, hyppig vannlating og uendelig trøtt. Skjønte jeg hadde mista når disse symptomene plutselig var vekk

Nr 3 merka jeg med at jeg fikk en forferdelig kraftig soppinfeksjon, holdt på å tørne. Skjønte jo ikke da at jeg var gravid, men når mens ikke kom, så var det bare å ta en test. Og rett etterpå kom kvalmen og spyinga

Skrevet

1. melk i brystene.. positiv test uke 8 ved blodprøve hos lege

2. Trodde jeg hadde fått omgangssyke. spydde hele døgnet i 1 uke.. (mistet pga EXU)

3. Svimmel, lettpustet og rar på eksamensdagen.. Mens var forsinket, men trodde det var pga eksamensstress.. Positiv test dagen etter

Skrevet

Ble dødssliten av å gå i trapper..

Var veldig trøtt..

Var 5 uker på vei når jeg fant det ut..

Skrevet

fikk ikke noe symptomer før i uke 24. da vr det spark og en liten kul på magen. halsbrann fikk eg ikke før i uke 33:)

Skrevet

var foresten 10 uker på vei da eg fant det ut.

Skrevet

Jeg fant det ut da jeg var 2 uker, men det var planlagt og jeg tok eggløsningstester først. Så tidlig merket jeg ikke noe til det.

Med førstemann uteble selvf mens, så ble jeg så øm i puppene, mer enn under mens. Skjønte da at noe var i gjære. Måtte også ofte på do!

Skrevet

Så artig og lese=)Mye forskjellig ja!

Skrevet

Gikk til legen pga magesmerter jeg fikk før jeg ble gravid.

Siden de aldri forsvant tok de graviditetstest som var neg. Tok to hjemmetester sånn ca i uke 7 og 9, men de var negative de også.

De ga meg en diagnose og gikk etter den.

Når jeg kom til legen i Åfjord, fordi magesmertene ble verre og verre fant de ut at jeg var gravid.

Da i uke 16!

Magesmertene var kraftige kynnere som kom tidlig i sv.skapet, helt like de smertene jeg hadde før jeg ble gravid, som var årsaken til at jeg på den tiden oppsøkte lege..

:P

Skrevet

Hadde forresten ingen symptomer som jeg la merke til i det hele tatt, annet enn at jeg ble kvalm av å røyke.

;o)

Sluttet på dagen når jeg fant det ut, da hadde jeg en god grunn til å slutte i tillegg til at jeg visste hvorfor jeg ble kvalm..

hehe ;)

Skrevet

Var litt over 4 uker, våknet med ømme pupper og var skikkelig kvalm. Tok en test og ja da, der lyste streken mot meg:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...