celodi Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvordan merket du at du var gravid? Var du langt på vei da du fant det ut? Spennende og se om det er store forskjeller her=)
katlinka Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Nr. 1: Stikninger nederst i magen og festeblødning ved IKM-tider (ca. 3-4 uker). Nr. 2: Veldig ømme bryst fra et par dager etter eggløsningen, stikninger nederst i magen fulgte ikke så lenge etter (rimelig sikker på resultatet av gr.testen når jeg var ca. 4-5 uker på vei )).
*Smiley* Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Fikk plutselig masse halsbrann og ble så sliten av å gå itrapper. Drastisk endring i formen. Så etter 1 uke eller noe fant jeg ut at jeg var gravid. Gikk med halsbrann i 9MND!!!!Urk!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Nr 1 merka jeg vel ikke noe før etter jeg hadde tatt graviditetstest, da vi planla dette og tok test på mensdag. Fikk deretter ømme pupper og kvalme Nr 2 merka jeg av skikkelig ømme pupper, hyppig vannlating og uendelig trøtt. Skjønte jeg hadde mista når disse symptomene plutselig var vekk Nr 3 merka jeg med at jeg fikk en forferdelig kraftig soppinfeksjon, holdt på å tørne. Skjønte jo ikke da at jeg var gravid, men når mens ikke kom, så var det bare å ta en test. Og rett etterpå kom kvalmen og spyinga
Galskapens overhode Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 1. melk i brystene.. positiv test uke 8 ved blodprøve hos lege 2. Trodde jeg hadde fått omgangssyke. spydde hele døgnet i 1 uke.. (mistet pga EXU) 3. Svimmel, lettpustet og rar på eksamensdagen.. Mens var forsinket, men trodde det var pga eksamensstress.. Positiv test dagen etter
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Ble dødssliten av å gå i trapper.. Var veldig trøtt.. Var 5 uker på vei når jeg fant det ut..
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 fikk ikke noe symptomer før i uke 24. da vr det spark og en liten kul på magen. halsbrann fikk eg ikke før i uke 33:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 var foresten 10 uker på vei da eg fant det ut.
Prins05&07C",) Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fant det ut da jeg var 2 uker, men det var planlagt og jeg tok eggløsningstester først. Så tidlig merket jeg ikke noe til det. Med førstemann uteble selvf mens, så ble jeg så øm i puppene, mer enn under mens. Skjønte da at noe var i gjære. Måtte også ofte på do!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Gikk til legen pga magesmerter jeg fikk før jeg ble gravid. Siden de aldri forsvant tok de graviditetstest som var neg. Tok to hjemmetester sånn ca i uke 7 og 9, men de var negative de også. De ga meg en diagnose og gikk etter den. Når jeg kom til legen i Åfjord, fordi magesmertene ble verre og verre fant de ut at jeg var gravid. Da i uke 16! Magesmertene var kraftige kynnere som kom tidlig i sv.skapet, helt like de smertene jeg hadde før jeg ble gravid, som var årsaken til at jeg på den tiden oppsøkte lege..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Hadde forresten ingen symptomer som jeg la merke til i det hele tatt, annet enn at jeg ble kvalm av å røyke. ;o) Sluttet på dagen når jeg fant det ut, da hadde jeg en god grunn til å slutte i tillegg til at jeg visste hvorfor jeg ble kvalm.. hehe
boble <3 Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Var litt over 4 uker, våknet med ømme pupper og var skikkelig kvalm. Tok en test og ja da, der lyste streken mot meg:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå