gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Prøver å trene litt nå som det nærmer seg sommer er det flere som gjør det da? hva trener dere da? og hvor ofte?
Skrullemor Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Anlegge ny hage fra bunnen......super trening.:-) Ellers sykler jeg mye og blir med ongene noen turer på trampolinen.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 kanskje jeg skal begynne å spa i hagen da Vi har begynt å sykle til barnehagen så det er deilig å få syklet 1 mil før kl 8 om morgenen trampolina er genial, kjempegøy og bra trening samtidig som man blir en kul mamma. hehe
Lilletrollogmamma Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Uff...jeg var så flink frem til mini var ca 9 mnd...etter det har jeg ikke vært flink! Men går tur hver dag da:)
celodi Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jepp!!! Trener på treningsstudio så og si hver dag!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 oi da er du jo kjempeflink!!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 åja hehe, grei jobb da om man skal være flink til å trene
Mille** Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jepp, jeg trener, er bare en mnd til jeg skal skvise meg inn i bikini i Tyrkia. ;o) Går tur 4-5 dager i uka, trener pilates 5-6 dager i uka + div rumpeøvelser, og rocker ca 20 minutter hver dag. Blir resultater av sånt ja, og det gir ekstra motivasjon. )
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Trener to- tre dager i uka på treningsstudio. De to andre dagene i uka går jeg en times tur i raskt tempo. Helgene blir litt hipp som happ =)
Mamma til snart 4 Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 jeg gikk 6-7km dagen med vognen, men blitt litt sløv nå, men jeg trener stort sett hver kveld, jogger på tredemølle, og på ett aparat jeg ikke vet hva heter, trener styrke og utholdenhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå