Månestråle75 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 For et drøyt år siden fikk jeg påvist lavt stoffskifte. Jeg har siden da gått på Levaxine, og verdiene ligger nå i normalområdet. Er det noen der ute som har erfaringer med denne diagnosen og det å bli/være gravid? Er det noe jeg bør være obs på? Noe jeg kan gjøre, etc?
Mamman til Ovedie Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Har selv lavt stoffskifte og har hatt det i 10 år snart.. Jeg tar blodprøver ved hver kontroll for å sjekke stoffskiftet.. Skal også inn på Ahus' Kvinneklinikkens Poliklinikk hvor de har en egen oppfølgingstjeneste for gravide kvinner med bl.a. lavt stoffskifte.. Men husk så lenge ditt stoffskifte er vel balansert med Levaxin og du husker pillen din hver dag så kan det ikke skade fosteret på noen som helst måte :-)
Månestråle75 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk, det var godt å høre :-)
mosegrisen Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Du skal automatisk sette levaxin dosen med 30% når du blir gravid, uavhengig av hvor TSH verdien din er til vanlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå