Månestråle75 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Riktig nok et lite skritt, men forberedelsene er begynt ) I dag har jeg bestillt time hos fastlegen min. Fikk time neste onsdag. Jeg om å få tatt div blodprøver, samt om en henvisning til gynekolog. Kjenner jeg har litt sommerfugler i magen nå. Det er fortsatt et stykke å gå, men jeg er i gang..
monica07 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Ja, da er du i gang. Det er egentlig en fin ventetid. Jeg fikk hvertfall tenkt gjennom tingene side om side mens prosessen var i gang. Jo mer tiden gikk, jo mer var jeg sikker på at jeg var på rett vei. Lykke til fremover.
Storkmor? Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Så spennende Jeg er også rett ved å begynne. Jeg skal på singeltreffet i Oslo i morgen. Holder gjerne kontakten for å utveksle litt erfaringer Lykke til i starten!
Månestråle75 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Ja, dette er virkelig spennende saker ) Jeg skal desverre ikke på treffet i kveld, men jeg vil gjerne ha kontakt med andre i samme situasjon. Lykke til du også! Og ha det hyggelig i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå