prekæs Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Markedet i gamlebyen Fr.stad. En dame solgte barbiedukker, pent pakket inn med alt utstyr til 30-40 kroner stykke. Tror hun hadde 15- 20 forskjellige. Brukt selvfølgelig, men fine:) Det så ut som originalbarbier og noen hadde fine ballkjoler.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Oj, ojeojeoj! det høres ut som et sted å besøke, er det marked der ofte? Andre sånne steder har ofte de samme folka som kommer igjen, ser jeg (er et sånt på Majorstua, og så på torget i Drøbak på lørdager), så kanskje verd å ta en tur? Gamlebyen er jo så fin uansett. Dette er dagens tusentips!
Dronningen! Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Gi meg beskjed om dere er i Prekæsland, hender jo at jeg slenger innom også) Eller heter det Barbieheaven nå?
prekæs Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Det er hver lørdag. Og det er ofte de samme som står der fra helg til helg. Kongens torv er helt "sælla" med brukt og antikvitetsselgere + div andre selgere. Og akkurat nå er det helt nydelig der, med lysegrønne voller til å "jangle" på. Gamlebyen er en opplevelse med galllerier, museum og rare butikker.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Skal hyle om det skjer. Var forresten i Drøbak på søndag, ungen i hundre over fiskene i akvariet og mor nesten på vei til å kjøpe verdens fineste kjole av en kunshåndverker på torget... Men så kikka mor på sin indre saldo...
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Greit å vite - det må finnes en arrangementsfri lørdag en gang før st.hans.
Dronningen! Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Hyl i vei:o) Akvariumet er en hit her også, spesielt berøringsakvariet. Flisa er så imponert over mamman sin som tør å ta på krabber. Den indre saldoen er noe man altid bør følge med på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå