Gå til innhold

Sug lut. Jeg har vært i barbiehimmelrike.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Markedet i gamlebyen Fr.stad. En dame solgte barbiedukker, pent pakket inn med alt utstyr til 30-40 kroner stykke. Tror hun hadde 15- 20 forskjellige. Brukt selvfølgelig, men fine:) Det så ut som originalbarbier og noen hadde fine ballkjoler.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Oj, ojeojeoj! det høres ut som et sted å besøke, er det marked der ofte? Andre sånne steder har ofte de samme folka som kommer igjen, ser jeg (er et sånt på Majorstua, og så på torget i Drøbak på lørdager), så kanskje verd å ta en tur? Gamlebyen er jo så fin uansett. Dette er dagens tusentips!

Skrevet

Gi meg beskjed om dere er i Prekæsland, hender jo at jeg slenger innom også:o)

Eller heter det Barbieheaven nå?

Skrevet

Det er hver lørdag. Og det er ofte de samme som står der fra helg til helg. Kongens torv er helt "sælla" med brukt og antikvitetsselgere + div andre selgere. Og akkurat nå er det helt nydelig der, med lysegrønne voller til å "jangle" på. Gamlebyen er en opplevelse med galllerier, museum og rare butikker.

Skrevet

Skal hyle om det skjer. Var forresten i Drøbak på søndag, ungen i hundre over fiskene i akvariet og mor nesten på vei til å kjøpe verdens fineste kjole av en kunshåndverker på torget... Men så kikka mor på sin indre saldo...

Skrevet

Greit å vite - det må finnes en arrangementsfri lørdag en gang før st.hans.

Skrevet

Hyl i vei:o)

Akvariumet er en hit her også, spesielt berøringsakvariet. Flisa er så imponert over mamman sin som tør å ta på krabber.

Den indre saldoen er noe man altid bør følge med på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...