bebi-i-magen Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 stemmer det at man trygt kan ha sex når man ammer uten og bruke noe? har hørt noen si at man ikke kan bli gravid hvis man ammer,men synes jo dette høres litt rart ut da..
Tuppenmed4barn Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Det er vel sagt at det er ganske trygt å ha sex når man ammer ja, men jeg ville ikke stolt på det personlig. Du må vel i så fall fullamme og det skal ikke gå lenger enn et visst antall timer mellom ammingene. Men jeg stoler ikke på dette jeg nei.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Det er mindre sjanse for at man blir gravid når man ammer, men helt sikkert er det ikke. Den sikreste perioden er vel før du kommer tilbake i normal syklus igjen, men jeg ville ikke stolt på den formen for prevensjon.
stinky-monkey Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Nei, amming er ikke en trygg nok prevensjonsmetode. Det er mange som har blitt gravid når de har ammet, inkludert meg :-)
Krøllefrøken Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fullammet, gikk på cerazette og hadde ikke fått tilbake mensen etter fødsel.. og her sitter jeg med voksende mage! så man kan absolutt bli gravid mens man ammer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå