Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Når får barn føflekker? Gutten min på 3år har plutselig fått to store. Er det vanlig at de kommer så tidlig og plutselig?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 snuppa fikk et par ganske tidlig, først var de små men har vokst i takt med henne, disse fikk hun da hun var rundt 2 år. Nå som hun er 4 har hun fått noen små til.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Ok! Takk for svar. Trodde ikke føflekkene kom før puberteten jeg:) Men nå kan jeg slappe av iallefall:)
phantomet Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Min 4 åring hadde to bittesmå føflekker i hodet da han var baby... Disse vokste slik at jeg ble bekymret, så da han var tre år tok jeg ham med til hudspesialist. Der ble jeg beroliget med at så lenge flekkene vokser i takt med barnet, og de har normal form og farge, er det ingen ting å være bekymret for. Men vi fikk tipset om å passe på at flekkene var godt tildekket/solbeskyttet om sommeren. Og siden gutten er svært lyslugget bruker han bestandig caps om sommeren.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Min eldste har en liten på ryggen. Fikk den da han var ca 3 år.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Min har en på armen, og hun er bare 13 mnd.
Melkedrøm Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Snuppa mi har en stor midt på magen, hadde den da hun ble født. Fikk beskjed om at den var helt harmløs, men at jeg skulle følge med på om den forandret form og farge selvsagt.
kajak&Daniel Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Tror gutten min har hatt føflekker siden han var født jeg. Iallfall ikke lenge etter...... Han har kanskje 5-10 stk nå. (18 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå