Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 skal på en privat ul i morgen.. og jeg gruer meg skikkelig... er så redd for at di ikke finner noe liv.... off, stress d her....
AO3 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skjønner veldig godt hvordan du tenker. *trøsteklem* De fleste her inne kjenner nok til hvordan du har det. Jeg har også endel av de samme tankene mtp ordinær UL om akkurat to uker... Men jeg prøver å stole på kroppen min og den sier meg, nemlig at alt er fint. Dessuten har mini begynt å sparke litt også, og det hjelper. Lykke til!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 tusen takk... har 2 sa bak meg så jeg er så redd for at d skal gå galt nå.. for d orker jeg ikke... men jeg satser på d er liv i den lille:)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke noe godt å føle sånn da.....men jeg skjønner jo at du er nervøs....men det går sikkert bra vettu Ville bare få ønske deg masse lykke til jeg !!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Huff,ikke noe kjekt å ha det slik,du skal se at alt er fint i morgen. Ser du sier du skal til privat ul,når du har hatt to sa,får du ikke da litt ekstra oppfølging. Legen min sier at det viktigste de kan gjøre er å få kvinnen til å føle seg trygg. Har selv en sa,så jeg vet hvordan det kan slite på når en ikke vet noe. Masse lykke til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå