ana baroma Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har huska solkrem og stikkpiller... også mat seff. Mer som man bare "må ha" med?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg sier fortsatt bleier jeg. Har enda ikke kommet til et turistmål hvor jeg finner "normale" bleier. Er jo utsolgt over alt. Ellers er våtservietter flott å ha. Vær også obs på at vognen kan bli ganske varm - så et hvitt laken er flott til beskyttelse av solen. Men det største mustet må være en kopp til å ha vann i.
ana baroma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 ja, bleier er faktisk kjøpt inn.... Hun er ikke så glad i kopp, men kanskje det funker bedre der nede når hun kan grise litt uten at det blir kaldt? Bruker lite våtservietter, men har kjøpt en pakke faktisk:) *gleeeeede seg*
Bippe77 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Et lite tips... Stikkpiller kan smelte i varmen.. kan kanskje være lurt å ta med sånne brusetabletter i tillegg... sånn i tilfelle liksom! Det gjorde jeg, men trengte dem heldigvis ikke da! Ting jeg hadde med til varmen: Uv-drakt Clarins solkrem(har fysisk filter) Solbriller Mange ulike kopper/flasker til vann Brusetabletter som hjelper mot dehydrering.... brukte dem ikke da... barnetelt (for skygge) Lite plaskebasseng (kjekt på strand med bølger) Masse fruktpure... litt ekstra vedske i dem liksom! Var litt stresset på å få i han nok vann/drikke... men gav tilbud om drikke hele tiden så gikk bra det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå