Gå til innhold

Ikke trøtt lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

To dager på rad nå har jeg hatt problemer med å sove (!)... ligger og kikker i taket og vrir meg hele natten... Og jeg som har sovet som en helt fra faktisk rundt en uke før jeg fant ut jeg var gravid. Trøttheten er omtrent det eneste jeg har kjent frem til nå! Ikke er jeg kvalm heller, og har bare vondt i brystvortene. Brystene i seg selv er ikke så stramme lenger. Jeg er 7+1 idag... Skal ikke symptomene tilta i styrke, ikke gå bort?

Jeg skal til legen på tirsdag til første kontroll.... men er litt bekymret over dette her.... Jeg tror lissom ikke på at jeg er gravid, og iallefall ikke når alle symptomer sakte men sikkert forsvinner... Jeg har ikke blødd så mye som en dråpe men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. har det som deg, bare ikke ømme bryster lengre. Er 7+1 selv så jeg vet ikke helt hva som er vanlig. Litt skummelt. Jeg skal til lege i dag og kommer til å spørre om å ta blodprøver for å se om den stiger. I værste fall ul i dag hvis det går. Jeg har heller ikke blødd noe men har 2 ma bak meg. I de fleste tilfeller er alt som det skal alikevel, men klart man bekymrer seg når symptomene blir svakere :)

Lykke til uansett

Skrevet

Ved MA så blør man vel heller ikke, men det blir bare borte? Jeg er så redd for at det er det som skjer... Trodde at jeg skulle bli MER kvalm og trøtt, ikke mindre... Uff, man blir jo gal av alle disse tankene...

Men lykke til idag! Det går helt sikkert superfint med deg, og oss begge :) Jeg har sjekket litt på nett og det er flere som har hatt det som oss, og som bar fram nydelige barn. Svangerskapssymptomer kan jo være litt til og fra. Men det er klart man blir urolig, dette er mitt første barn... *s*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...