Gå til innhold

Min drøm i natt;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte jeg klemte på magen ,som jeg ellers gjør hele dagen,da jeg kjente foten til h*n inni der. Jeg kjente den så tydelig at jeg kunne telle tærene. Jeg kunne telle 7 tær-HJELP! Jeg fikk litt panikk for tenk om det var noe annet galt med babyen min siden den hadde 7 tær så jeg tok foten UT på siden av magen min for å telle en gang til, jo det stemte kom til 7. Da satt min mor også ved siden av meg, og hun ble også overasket. Det endte med jeg åpnet magen og tok ut ungen. Det var bare en borrelås å åpne så var jeg inni magen. Og ut tok jeg en baby som også hadde for mange fingrer, det så ut som en blomst på hele hånden, utpå, inni overalt var det fingre, men babyen så normal ut, men jeg tenkte at den måtte jo være syk på en måte og ville ikke ha babyen.Det jeg også reagerte på var at det ikke var fostervann igjen inni der, så da måtte det jo være noe galt. Men så smilte babyen til meg og da tenkte jeg at jeg er jo glad i babyen uansett hvordan den ser ut..... Men kort tid etter døde den for den var vist alvorlig syk, og jeg som hadde gått å engstet meg hele svangerskapet gikk etterpå med en dårlig følelse på hvorfor jeg ikke hadde sjekket det opp!

Da jeg våknet tenkte jeg var det gutt/ jente? Men det sa ikke drømmen noe om. Vi hvet ikke kjønnet og det skulle nok bevise meg noe om at det heller ikke betyr noe hvilke kjønn som kommer.

Drømmen var litt skremmende faktisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å himmel.. Må flire litt selv om jeg skjønner veldig godt at det var en skremmende drøm. Er ganske utrolig hvor mye rart vi kan drømme, da spesielt nå når vi er gravide... Vi får vel bare trøste oss med at det er fullstendig normalt å ha skremmende drømmer om både fødselen, babyen, samboeren, seg selv.. Ja, you name it! Og disse sexdrømmene som så mange snakker om... Jeg har mer lyst til å drømme slike drømmer enn skumle og triste drømmer om at samboeren min ikke er glad i meg lenger =/

Skrevet

Oi, den var ikke grei. Skjønner godt du ble litt redd, ja. Jeg drømte at jeg fødte kattunger hele tiden da jeg gikk med førstemann. Han er en helt vanlig, litt bråkete gutt. Jeg drømte også at han var jente flere ganger. Da kom han typisk ut med rosa tøy. Utrolig hvor sterke sånne symboler er...

I natt hadde jeg en skikkelig rar drøm. Jeg drømte at jeg slimproppen min, som jeg mener har gått, ikke hadde det allikevel. Den gikk nemlig i drømmen. Den kom med et "popp" og så ut som den hinna man har på nye ketchupflasker. Så rant det masse rosa vann ut...Tydelig at jeg egentlig håper på ketchupeffekten her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...