jejeje Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Deilig følelse, samtidig som jeg ikke klarer å slippe jubelen løs. Hadde en sa i november og det ligger i bakhodet at man kan miste når som helst. Men jeg har et barn fra før og det gikk fint så muligheten er nå store for at det går bra også!!
Thessa og Bebbis Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer! Det går nok kjempe bra skal du se! (selvom jeg ikke aner hva 6pp eller sa betyr) men jeg kan tenke meg det. Skal si det er mye rare forkortelser på ting her. Jeg skjønner ingen ting jeg hehe.. Men uansett! KJEMPE gratulerer!!!!
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye, selv har jeg ikm imorgen(ikke kommende mens). Mortheresa: 6pp er 6 prøveperioder sa er spontanabort ligger en liste på sida hvor forkortelser er beskrevet, skal dytte den opp på toppen jeg
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 gratulerer! det går nok bra..da jeg var til innvendig ul etter sa i mars,sa hun at det var mye,mye større sjanse at det gikk bra enn dårlig neste gang jeg ble gravid.. men skjønner deg godt at du ikke slapper helt av.. lykke til og håper vi sees på 1 trim. om ikke så lenge..
GledeGlede Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye! Lykke til med svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå