Nætte;mortil2 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Skjønner ikke helt hva som skjer i magen, men siden i går kveld har den vært stram som et trommeskinn, og tuppa inni der spinnvill!! Gjør vondt og er så trangt om plassen og stramt over huden at jeg føler nesten jeg må sitte å holde magen sammen!!!! Klarer ikke å få magen til å slappe skikkelig av, og de få gangene i natt jeg har klart det så har det gjort vondt i magen.. Skjønner ikke hva dette er for noe, er bare i uke 33+6 så er alt for tidlig til at noe skal skje, og tenker jeg må ringe jordmortelefonen hvis det ikke gir seg..
hmmm? Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 jeg ville heller ringt føden enn å ringe jordmortelefonen... tror det er ganske dyrt å ringe den telefonen (hvis du mener den her inne).! Du kan jo kanskje finne en jordmor på gulesider også og ringe henne ) Ellers har jeg lite å si som kan hjelpe deg, jeg har ikke opplevd noe lignende så jeg er blank.. Men ville nok ringt å snakket med noen på føden, da tar de deg inn på kontroll hvis de mener at det er noe å sjekke )
Nætte;mortil2 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Nei vi i Tromsø kan ringe jordmor på morgenen, da har de telefontid! Ganske så kjekt.. Så vil de henvise meg videre til føden hvis de mener det trenges.. Har ikke lyst å dra noen som helst plass når jeg har det slikt, og skal egentlig både til fysio og på bim-treff i dag!!
hmmm? Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 uff så kjedelig da. Burde du ikke ringe noen da, hvis du føler deg så dårlig... Er ikke noe gøy å gå rundt å ikke være i form, spesielt ikke når man har planer for dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå