Gå til innhold

Jeg tror jeg har vært heldig!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Jeg er ny her og nå MÅTTE jeg bare registrere meg! Jeg har prøvd å bli gravid i 7 mnd og nå "tror" jeg at den sitter!!! :)

Jeg tok en graviditetstest idag tidlig(morgen urinen) Den ble positiv på tre sekunder! MEN så ser jeg at den streken i det kontrollvinduet ikke synes. Er det veldig dumt?

Nå er jeg jo snart to uker på overtid med mensen da, så jeg har ikke så stor tvil, MEN jeg vil ikke opphisse meg og bli helt overlykkelig hvis den ikke egentlig er positiv.. Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit!

Jeg har slett ikke erfaring med positive tester, men om du er usikker kan du jo ta en ny test. Når du er så langt etter IKM (da du skulle hatt mensen) kan du teste med hvilken som helst urin (ikke bare morgen)

Lykke til! Krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

Vet du hva?? Tusentakk for at du krysset fingrene!!!! Jeg testet positivt igjen! denne gangen UTEN tvil! :D:D:D

Skrevet

GRATULERER!

Lykke til videre inn på 1. trimester :-)

Skrevet

Takk! nå sitter jeg hjemme alene.. og vet ikke riktig hva jeg skal gjøre... vil at samboeren min skal komme hjem! :)

Jeg har skikkelig mens murringer, dette er helt normalt ikke sant?

Skal ut å fly om en mnd. Dette er vel ikke farlig? er en 55 min flytur.. ikke akkurat syden ferie! :) hehe

Skrevet

Går veldig griet å fly når du er nygravid... Og gratulerer igjen...:)

Skrevet

når du er så langt over ikm ville jeg løpt å kjøpt en ny test.. ;)

håper den var riktig den du tok.. :) siden det er 2 uker siden du skulle hatt mens er nok sjangsen ganske stor..

Skrevet

hehe..whups..jeg er blind.. :P

gratulerer!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...