Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Vesla hadde liten vektoppg. mellom 2-3mnd, men siste 3 ukene har hun gått opp ca 220-230g iuka.Hun gulper mye, men sover hele natta (22-07). HS mener jeg må begynne å mate henne oftere, og å vekke henne på natta for å gi henne mat....Synes det virker dumt å venne henne til å få mat om natta, når hun er vant til å sove..På dagtid går det max 2-3 timer mellom hver mating. Har også siste ukene gitt henne 300-400ml mme i tillegg. Begynner nok med grøt om 1 ukes tid, da er hun jo 4 mnd. Kanskje jeg da slipper å sitte med puppen ute hele dagen..
petite fleur Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde ikke gjort det. Hvis hun går opp i vekt og sover godt, tyder det jo på at ungen har det bra! Hvorfor vil hs at du skal vekke henne når hun legger på seg?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Høres rart ut. Er det ikke like greit at hun ikke blir vekt når hun går opp og sover rolig hele natten? Kan jo tyde på at hun får i seg nok næring på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde gjort det. Viktigste er jo at hun får i seg nok mat og legger på seg godt. Det er jo mye viktigere enn søvnrutiner!!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Når hun har gått opp bra de siste 3 ukene ville jeg ikke ha endret på nattsovinga. Men kan jo være lurt å følge litt ekstra med på vekta hvis du velger å la henne sove hele natta
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor i all verden vekke henne når hun er i dyp og god søvn?! De sier ifra når de vil ha mat. Hun legger på seg godt, så slapp av..stol på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå