maaneskinn Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg sluttet med p-sprøyte for litt over 4 mnd siden. Ikke fått tilbake mensen. Jeg har i det siste begynt å kjenne etter på livmortappen og livmorsekret. Livmortappen har hele tiden vært høyt plassert, hard og lukket, utifra min mening. Jeg er ikke akkurat en ekspert på dette området. Det var den i går. I dag er den lav plassert, kan kjenne den omtrent med engang, myk (kanskje litt hard og, men mest myk) og åpen, føles det ut som, tror jeg. Jeg vet det finnes forskjellige typer livmorsekret, men det har hele tiden vært vann (blankt og glatt, nesten som eggløsningsslim, bortsett fra at det ikke kan strekkes) og en blanding av melk og lotion. Når jeg kjente i går, så var det litt slimete, ikke mye i mengde, kunne det strekkes litt, kanskje 2 cm eller noe slikt. Jeg kjente en gang til etter det. Da var det blanding av melk og lotion igjen. I dag er det veldig lite, litt vann, litt melk og lotion. Tegn på EL? Jeg har også små stikninger i lysken av og til. Puppene er ømme, inkludert brystvortene, noe som de egentlig ikke pleier å være. Føles og ser annerledes ut.
maaneskinn Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kan også tilføye at jeg har hatt litt vondt i korsryggen siden i går. Vet ikke om det er av betydning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå