Gå til innhold

Jeg blir gal, forvirra, lei, sint...det meste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste gangen jeg hadde mensen var 26 februar, og har ikke hatt mensen etter det.

Har hatt 2 negatvie tester etter det. men går liksom hele tiden å venter og håper på positiv test eller mensen, men ingenting skjer.

og i dag kom det litt rosa i papiret da jeg var på do, men ikke noe mer enn det.

har hatt masse tegn på at jeg kan vøre gravid, men ingen positiv test, og ingen mensen.....blir såååå fustrert!

og var hos legen, og han sa at jeg var nok ikke gravid, men kanskje jeg hadde for mange tanker i hodet mitt, og var mye stressa (det ble jeg fortalt sist gang også, men det var SA) ååå, blir så fustrert, han ville ikke ta blodprøve, så jeg skal til en annen lege neste uke, så satser på bedre hjelp der.....

Og for hver dag som går blir mannen min mer og mer overbesvist om at jeg er gravid, så han går jo å snakker hele tiden som om jeg er det. PÅ en måte blir jeg jo glad, men også sur, sint og lei meg, for vil ikke gå å håpe på noe, og så plutselig så er jeg ikke det likevel, men det skjønner ikke mannen min! For jeg såååååå lyst på en liten baby i magen,men blir bare skuffet hver måned....så nå har jeg sluttet å ta så mange tester, og tenker ikke så mye på det lengre, fokuserer mer på andre ting.

oj, ble litt langt dette, men var ihvertfall godt å få luftet tanker og følelser litt... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...