Mamma`n til Trym Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes det har blitt litt bedre her etter at anonym knappen forsvant og enkelte gikk over til 3-trimester. Noen har vel mere illesinte hormoner enn andre
ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 huh? Jeg syns ikke det er så mye krangling her inne lenger da? - Eller i det hele tatt..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Ja, du sier noe. Har akkurat blåst ut i et innlegg her om alkohol. Blir så lei av den kranglingen som er her, akkurat som en gjeng med unger her.
Mama B Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 I tre av innleggene jeg leste før jeg la meg i går var det enkelte som gikk til personangrep på andre og bad de oppsøke psykolog osv. Noe så usaklig. Blir helt oppgitt her jeg sitter. Nå er jeg kjent for ha et skikkelig temperament selv, men å bruke det her mot folk jeg aldri har møtt blir litt feil syns jeg... Da jeg gikk over i 2.tri. var det masse styr om at nå måtte vi bli bedre venner og slutte å krangle osv. Var til og med ei som følte seg mobba ut av forumet husker jeg. Ble helt sjokkert, for steminingen var HELT annerledes på 1.tri. Det var vel sikkert fordi alle var så innmari redde for å miste.
ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Trekker tilbake det jeg skrev.. jeg ser det er noen innlegg der folk krangler nå.. Det var litt overraskende egentlig.. Når skjedde det liksom? :S Men jeg er vel litt smartere enn mange andre her inne, jeg gidder ikke lese innlegg der folk krangler (gjorde det i dag da..) og gidder i hvertfall ikke svare og la meg provosere hvis noen irriterer meg. Og tro meg, det er mange som irriterer meg Vi er forskjellige, så hvis noen gjør en stor sak ut av noe jeg syns er en bagatell, så føles det kanskje som et problem for dem - og det respekterer jeg. Og det burde vi vel alle gjøre og heller være litt støttende! Som jeg pleier si til sønnen min: har du ikke noe positivt å komme med så får du ikke lov til å snakke!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 jeg syns ikke fok krangler så mye jeg.. d må da være lov til å ha forskjellige meninger? trodde d var hele poenget med disse sidene jeg? å jeg må innrømme at jeg skrev på en tråd her inne at d kunne være lurt å gå til en psykolog men d er jo faktisk ikke en negativ ting.. sliter man med ting allerede før barnet kommer kan en psykolog være en bra ting for å unngå fødsels depresjoner...
Glad_mor_85 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 mange skriver at det er så mye krangling her og folk spør om så mye dumt, men helt greit at folk spør om ting, men liker du ikke spm så la være å svar. Da kan vi vel unngå masse krangling, eller? Synes de fleste spm er greie jeg, for alle vet ikke alt, men er svarene som irriterer meg, for mange bare svarer for å være frekke. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå