Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Syntes alle skal ha babyer for tiden, og de koser seg med mager og samboere og spenning og glede.. Savner den tiden så inn i granskogen mye, merker jeg. Meeeeen.. Jeg har nå da ingen mann og har ei heller planer om å bli smelt på tjukka alene nok en gang, og dessuten skal skolen gjøres ferdig, lappen skal tas og jeg skal ut i jobb.. Med andre ord ; Det er nok noen år før det blir baby på meg. Dessuten så har jeg en fryktelig aktiv ett åring som har fått meg til å gro ut øyne i nakken, og i realiteten så tviler jeg på at jeg hadde orket en til nå uansett. Men aahw.. Savner å lukte på en nyfødt, den myke huden, den bitte lille nesa, at alt er nytt osv.. Duste-baby-syke! Skal "kidnappe" alle de søte babyene som popper ut rundt meg..
ayla05 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 jeg er også babysyk!! så forstår hvordan du har det! men her i gården blir det nok lenge til det blir en nummer to. Jeg må finne en mann som jeg vil ha en unge med først og fremst. desverre...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hmmm...hvordan er det nå de kurerte babysyke 14-åringer? Låne dem en kolikkbaby?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Skjønner deg Heldigvis hadde jeg en type når jeg begynte å merke antydninger til babysyke Det komiske var at da jeg var klar, var ikke han klar mer.. ;o) Men nå har jeg fått han på glid! Håper på en pos test snart. Men.. Nå er det vel ikke bare-bare å få et nytt barn uansett. Ansvaret vokser på alle mulige måter.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå