Gå til innhold

Merkelig katt,hehe..:=)

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Plutselig så elsker hun at vi klapper og koser med magen hennes! Jeg kan ikke huske at hun likte det før !?! Rart..

Flere som har katter som plutselig forandrer seg? Hehe..

Sånn ellers blir hun fryktelig fort sur,og da mener jeg SUR! Rasende.Det er vist vi er borti halen hennes.Hun ble sur da før og,men ikke sååå sur! Kan ikke være noe med at hun begynner å bli voksen eller? Da er det surheten jeg mener..Premenstruell:)Hun blir 9 mnd 17.5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var du som hadde katten som ikke gikk til veterinær?

Skjønner at katta reagerer, hvis hun er syk.

Når hun reagerer på noe. er det noe der.

Katta til samboeren har aldri vært begeistret for klapp og kos.

Han ble syk, og elsket å få klapp og kos. Vi gikk til dyrlegen, fikk medisiner. Og nå er han som før.

Ergo: Vil ikke bli berørt og lign.

Syns det er fint at han er som før, for da vet jeg at han er frisk..

Skrevet

Kansje hun skal ha små? Det er jo tid for det nå. hihi.

Skrevet

Hender de blir mere kosete når de skal ha små, ja;)

Skrevet

Din katt er omtrent like gammel som vår, og hun ble helt plutselig veldig rar...helt "villig" og pussig lå hun på gulvet og innyndet seg med dachshunden vår!

Tror de er kjønnsmodne,...

skumle saker

Gjest Trollbundet
Skrevet

vålerenga: Hun er ikke syk! Hun har ikke vondt mer.og i magen tror jeg ikke hun har hatt vondt så vidt jeg har sett.det var bare i haleroten hun hadde vondt og så innbilte jeg meg at hun hadde vondt i bakbeina også(men var nok bare at hun var redd for at vi skulle ta i halen).Hun løper og hopper og er en lykkelig katt! Det som er nå er det jeg nevnte nå,at hun plutselig elsker å bli klappet på magen! Var kosete før og,men ikke på magen! og så har hun mere humørsvigninger er før kan man si,hehe..Plutselig rasende,særlig om vi tar i halen.Men merkelignok ikke alltid!

Nå ligger hun på et deilig teppe ved siden av meg.For litt siden begynte jeg og kose med magen hennes,pelsen hennes er blitt så deilig myk,var det før og,men ikke fullt så myk.Kansje det er årstiden! og jeg fikk ikke bare lov å klappe magen nei,hi hi..Hun la seg godt på ryggen og koste seg skikkelig! og jeg fikk til og med lov å klappe henne mellom beina.Det har jeg heller ikke fått lov til før! Og jeg tror ikke hun er kåt! For da løfter hun halen godt i været,og det gjør hun ikke!

@ananas@: Ja,jeg har egentlig en liten misstanke! Vi dro på tur til Geilo 20 april.Faren min dro hit hver dag for å mate katten og se om hun hadde det bra.Vi hadde åpnet et lite vindu i kjelleren som hun fikk hoppe inn og ut av etter som hun ville.Tirsdag den 22 april skulle hun egentlig ha p-pillen sin.Men jeg glemte å nevne det for faren min..:s Kom på det onsdag! jeg sendte en mld til han og han ga henne senere den dagen.og jeg håper det gikk bra! Ellers blir det ingenting av de kattungene..De blir jo enten skadet eller dør..så jeg håper hun ikke er gravid!

Men visst hun skulle være gravid da,blir det ikke slik at hun ikke er ute så mye mer da da?? Hun er ute mye nå og..Blir rastløs om hun ikke får ut og leke.

Går det an å ta ultralyd for å se om det er noe der da? Hvor mye kan det koste?

Skrevet

Et kattesvangerskap går unna på 3 mnd, så du ser det nok ganske fort.

P pillene er ikke kjempesikre, vi hadde en katt som fikk mange kull, selv om hun tilsynelatende spiste pillen sin hver uke. De trenger ikke bli skadet om hun har fått en pille da. Men er kansje best å slutte om du har sterk mistanke.

Vet ikke om det med ultralyd.Ringe dyrlege?

I starten på evt drektighets periode,kan hun jo være like sprek. Blir værre når hun blir baktung. ;-)

Gjest Trollbundet
Skrevet

jeg tenkte ikke på sprekheten.Men tror jeg har hørt katter roer seg mye og ikke er så mye ute når de blir gravide..

Gjest Trollbundet
Skrevet

Noen som har hørt om det før eller? Når en katt blir gravid blir den mye roligere,altså den er ikke så mye ute mer.Kan det være sant eller?

Men det som var så rart som jeg leste på nettet i går kveld var at en katt som er gravid kan bli gravid en gang til,NÅR HUN GÅR GRAVID! Altså gravid 2 ganger i samme svangerskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...