Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg får av og til "skjelvinger" i kroppen, altså det føles ut som om hele kroppen min rister, men den gjør det ikke (bare føles sånn), men hvis man kjenner på meg når jeg har disse "skjelvingene" så merker man at det dirrer på en måte. Det er ubehagelig og jeg blir så redd, kommer ofte på natten og jeg våkner av det.. Ekkelt...
3xmamma Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hørres ut som noe lignende jeg har det der. Jeg får det vist det går for lang tid mellom måltidene, så har vel noe med blodsukker og gjør hos meg. Er skikkelig ekkelt når det skjer, men jeg har aldri hatt det på natta da.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg føler meg ikke sulten, overhode ikke. Og det kommer ofte, ca 4 netter i uken. Og det er ikke slik at man kan se at jeg skjelver, men det føles ut som om det er noe innvendig som skjelver. Holder man en hånd inntil armen min så kan man merke "dirringen":.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Slik har jeg og hadd, men vet ikke helt hva det skyldes! har blitt vant til det jeg da!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Googlet det og fikk opp MS, håper da inderlig ikke jeg har det...! Syntes det er ubehagelig, tror jeg drar til legen i morgen bare for å ikke bli mer skremt:P farlig å google..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Tror det er ganske vanlig, men om du lurer og er bekymret kan du oj spørre legen om det neste gang du er der.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Nei, om du ikke har noen andre symptomer så er det ikke det ;-) Kanskje litt småkramper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå