Northernlights Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 ....det er en liten dam ved wal-mart, og der er det mange fine ender som koser seg i gresset, eller svømmer rundt i dammen. Har matet dem før, og det er moskusender,kanadagås og andre sorter som jeg ikke vet navnet på. Hadde med oss to poser med brød, og gikk ned til kanten, jeg og toåringen. Alle endene var på andre siden, men jeg tenkte at bare vi kaster brød utpå vannskorpa, så kommer de nok! Så vi kastet maten utpå, og ser mange småfisker svømme bort til dit vi satt,og de snappet til seg brødet som om de aldri hadde fått mat før. Det kokte av småfisk, til lillegutts store begeistring. Men jeg ville jo at han skulle se fugler! Så jeg kastet litt lengre utpå, og sa "komma da, komma da!" Plutselig får jeg omtrent latteranfall! For rett utenfor der vi satt stakk plutselig et titalls skilpadder hodene sine opp av vannet! hahaha! Komisk syn! Kan virkelig ikke beskrives...hehe Sultne var de, og spiste grådig.Digre beist vi snakker om. Ikke noen små,nette skilpadder, men store og veldig nysgjerrige. så vi endte opp med å mate skilpadder istedenfor ender. Men koselig var det likevel,da. Måtte bare dele denne lille hverdagshistorien min med dere =o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hehe så koselig da... Var ikke meninga at dere skulle mate ender..
Northernlights Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Nei, stakkars skilpadder må jo ha mat de også... Når de stikker opp hodene sine, så strekker de halsen langt opp! Det var megakomisk..må sees for å skjønne hvor morsomt det var..eller er det jeg som har verdens snåleste humor? hehe
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hehehe så herlig:-) Skilpadder er så kule, kan godt tenke meg at det var et artig syn:-) Og så så moro for L!!! :-D
Northernlights Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Tok bilder av dem =o) Jeg fikk vondt inni meg da vi kjørte bil i dag, for dert lå en stor påkjørt skilpadde i veien.Knæsja i asfalten. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg kan kjøre forbi døde (flate) smådyr, uten at jeg får lyst til å gråte. Altså det ER trist,uansett...men ser jeg en skilpadde som er påkjørt, får jeg sånn ekstra vondt i hjerterota...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, så koselig! ) Alltid morsomt å høre om de små hverdagshistoriene:)
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Huff ja, det er ikke moro å se sånt:-s Blir fortsatt trist når jeg ser piggsvin som er påkjørt også jeg:-( Bra dere tok bilder, kan tenke meg de er råskjønne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå