Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Var på H&M i dag og gremmet meg virkelig over utvalget i mamma-seksjonen. Ingenting der som fristet. MEN så fant jeg en fin sommerkjole på den vanlige avdelingen, sånn med tynne knytestropper, "vaffelmønster" oppe på bysten og et enkelt litt vidt skjørt. Dro vaffelmønsteret ned på magen og bruker den som legglangt skjørt! kun 149 kr ))) Superfornøyd! -og utrolig behagelig for magen også, ingenting som strammer, denne skal jeg bo i når sommeren kommer
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jepp smart tips, har jeg brukt før og, blir like fint og deilig på sommeren;) Fant også et vanlig hvitt sommerskjørt på kapphal av alle steder, langt og luftig i stretch, perfekt til gravide mager;)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Det går fint det, for de som ikke er så veldig store...for jeg har også sett på de kjolene...... og har veeeldig lyst på, men de er for små... sukk...
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Finnes det ikke noe lignende på BB-avdelingen da? Enten på Lindex, HM eller Kapphl? Får ikke håpe mitt skjørt blir for lite til sommeren da Nå er jo ikke magen min så stor enda, men med førstemann så jeg ut som en slange som hadde spist en tønne på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå