temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Stikker innom en tur i morgen kveld, jeg... Etter at jeg har kost meg hele dagen på Blaafarveverket... For det skal jeg med jobben i morgen, og det gleder jeg meg til!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Så deilig da! Ha en fin tur og en god natt med fine drømmer:-) Tenk alt det koselige du skal fremover!!! Det er jenta si det:-) Natta på deg:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 nattinatt =) kos deg i mårra du. Skal snart skrangle i seng jeg også.Må bare "alt mulig" først. sov godt da ;o)
Reveenka Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Åh, det var jobben sin det! Tur til Blaafarveverket, det kunne jeg tenkt meg også; jeg har bare kjørt forbi jeg. Prøvde å få gubben til å stoppe så jeg kunne shoppe(haha, tog du'an?), men han er sånn lagd at når vi er i bilen og på vei, må vi skynde oss så vi kan komme frem fort - all stans er forsinkelser... Akkurat det jobber jeg med hver gang vi er ute på tur... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå