XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Vi har lyst til å gifte oss 1 August 2009, er det for sent å bestille det nå tro?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2008 Skal gifte oss i Sandefjord om det betyr noe..
Mamman til Mari Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 I utgangspunktet er det ikke for sent å bestille nå, tror mange bestiller ca 1 år i forveien. MEN - det kommer helt an på hvor populær kirken er. I en gammel stavkirke i nærområdet her, må man hvertfall bestille et par år i forveien. Vanligvis tror jeg ett år i for veien er tidlig nok i massevis... Men vet en at bryllupet skal stå, er det jo bare å booke spør du meg
Sommerfuglmage Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Vi skal gifte oss 27.juni 2009. Jeg ringte og bestilte kirken for en uke siden. Da var det allerede flere par som sto oppført den dagen. Vi fikk vielse klokka 14.00. Vi bor i Nannestad, så jeg trodde vi var veldig tidlig ute. Bare ring og snakk med kirkekontoret du. Slett ikke sikkert det er for sent:) Men det lønner seg nok å ringe så snart du har tid;)
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Vi bestilte kirke for et år siden (gifter oss 2. august). Den kirka vi skulle gifte oss i åpnet ikke for bestillinger 2008 før mai 2007. Fikk i januar beskjed om at kirka skulle restaureres og stenges fra juli så det blir en annen kirke enn det vi planla, men den skuffelsen er borte nå
Galskapens overhode Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 bestilte 1 år i forveien.. i min kirke syntes de at vi var tidlig ute med å bestille.. liten bygdekirke da
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Vi bestilte kirke i mars og giftet oss i juli, gikk fint det Ta en telefon du, det ordner seg nok! Lykke til med den store dagen!
GunhildSS Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Bestill så fort du har bestemt dato! Gjør alt annet enn å vente med det! Vi skal gifte oss nå, 26. Juli, og bestilte kirken i januar ifjor. Da var det allerede en vielse den dagen, så vi var heldige.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Ring til kirkekontoret å hør. Det er veldig forskjellig fra kirke til kirke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå