Gå til innhold

Jeg har spadd vekk hele den j...mosekledde plenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en herrrrrlig følelse! Endelig kvitt plenhelvete. Spadd 50 kvadratmeter plen. Så jækla vondt i armen har jeg ikke hatt på lenge. Nå skal det bli hvit singel, grønne planter og jeg skal sitte midt i herligheten og meditere. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooooom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mer og mer overbevist om at gubben har rett: Jeg skjønner ikke hvordan folk greier seg uten en gravemaskin, en traktor og en diger henger c",)

Du er flink, og tenk så sterk den armen blir nå!

Kanskje du kan lage deg et lite vannspeil også, det syns jeg er fint i hagen!

Skrevet

Vannspeil hadde faktisk passet perfekt. Men jeg har en mann som er litt småsur (kan ikke skjønne det, jeg har jo bare gode ideer, kanskje bare litt for ofte:))) og han vil ikke ha noe annet i den hagen enn hvit singel. Dermed basta. (vi tar vannspeilet neste år) hihi

Skrevet

Du er bare flinkest i verden du =)

Jeg har også vært flink..Men det var kun to store bedd jeg spadde opp da.Nå har jeg plass til blomster å.ikke bare ugress =)

Håper du ikke får vondt i hendene nå da.

Skrevet

Hahaha.

Nå så jeg deg for meg i kjent buddah stil på den fine hvite singelen..

Det skulle tatt seg fint ut i mitt borettslag.. Tror det hadde vært finfin underholdning for både voksne og barn:o))

Nå skal det sies at det er relativt tett mellom rekkehus og tomannsboliger her jeg bor.

Kos deg med mediteringen og den nye fine oasen din.

Skrevet

Høres deilig ut!

Flink du har vært,det høres kjempetungt ut....

Meditering og andedam....noen palmer og paraplydrinker...da er det voerspiel før Kreta i hagen din ;)

Skrevet

Andedam... Hørte jeg andedam? Men da må det jo en and til - og jeg har en and for mye :-)

Skrevet

Jeg mediterer gjerne sammen med deg, for det hørtes helt nydelig ut med hvit singel og grønne planter!!

En liten and er kanskje kjekt i dammen:-)

Kvakk kvakk;-D

Skrevet

Tar den snegler eller?? for jeg har jo sykt mye av disse drittsneglene. haha... Kvakkkvakk

Skrevet

Hadde den tatt snegler så hadde jeg forgyldt den :-) Og latt den sove i sengen min! Men den er ingen moskusand - men en ganske så vanlig stokkand. Og den foretrekker oppbløtt tørrforkuler til hund... *sukk*

Skrevet

He he, du er flink!!

Jeg skal hilse til armen din fra skulderen min og si at du må huske å hvile deg innimellom for da går aua'en fortere over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...