Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det man egentlig bør gå over til å bruke sittdelen i stedet for liggdelen? snuppa er 5 mnd og sitter ganske bra med støtte, men er det litt tidlig? hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann bytta eg over då han var 4-5 mnd. Ikkje fordi han skulle sitte, men fordi sportsvogna var så mykje lettare enn bagvogna å løfte inn og ut av bilen (sleit veldig med bekkenet). Han fekk ikkje sitte oppreist før han var ca 8 mnd.

No er lilletuppa 6 mnd, og eg har ingen planar om å bytte over til sportsvogna enno. For det første vil eg ikkje at ho skal sitte før ho set seg opp sjølv, for det andre er det mykje lunare og bedre plass i bagvogna, og for det tredje er bekkenet mitt bedre denne gongen, så eg kan flytte rundt på vogna utan store problem :o)

Skrevet

snuppa har vokst ut av baggen, så vi skifta til sportsdel fø rhun ble 6mnd

men den kan legges helt flatt, så det er ikke store forskjellen igrunn :)

hun er fryktelig nysgjerrig på alt rundt seg, så hun får sitte litt innimellom da

Skrevet

Jeg har tatt ut bagen , og babyen er 5 mnd. Hun nekter å ligge , prøver alt hun kan å sette seg opp ! De sitter i bilseter og vippestoler , og det er ingen fare at de sitter i vogna litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...